امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55053
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 31 فروردین 1396 - 18:39 | | ارسال توسط :

لغو پخش زنده مناظره‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش بابل نوین، سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از تشکیل دومین جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری به ریاست وزیر کشور خبر داد. وی افزود: در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور، علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما، قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس و عضو شورای نظارت بر سازمان […]

به گزارش بابل نوین، سیدسلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور از تشکیل دومین جلسه کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری به ریاست وزیر کشور خبر داد.

وی افزود: در این جلسه که با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور، علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما، قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس و عضو شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما، مسئولان ستاد انتخابات کشور و نماینده ناظر شورای نگهبان به ریاست وزیر کشور برگزار شد، به منظور برخورداری برابر نامزد‌ها از امکانات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ضوابط و چارچوب‌های تولید و پخش برنامه‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

سخنگوی وزارت کشور همچنین در مورد تمهیدات انجام شده برای موضوع مناظره‌های انتخاباتی تصریح کرد: در این جلسه راجع به مسئله مناظره‌ها نیز مباحثی مظرح شد و قرار بر این شد که مناظره‌ها و سایر برنامه‌ها با رویکرد حفظ بی‌طرفی و برابری نامزد‌ها پخش شود.

سامانی افزود: باتصویب کمیسیون مقرر شد مناظره‌های انتخاباتی نامزد‌ها به صورت ضبط شده و گفتگوهای تلویزیونی به صورت زنده پخش شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.