امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 21288
  پرینتخانه » اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, سیاسی, شنیده ها, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 07 اسفند 1394 - 0:04 | | ارسال توسط :

لیست‎های روزانه در بابل/عناصر دخیل در فتنه ۸۸ از کاندیدای خاص حمایت می‌کنند/همچنان به‌دنبال کسب جایگاه نداشته اجتماعی

مردم بابل آگاهانه و براساس حرکات روزهای قبل جریانات سیاسی و با توجه به عقبه این گروه‌ها تصمیم‌گیری کنند.

images

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، عناصر فعال در جریان فتنه ۸۸ و برنامه‌های بعد از آن در استان مازندران به‌ویژه در سطح شهرستان بابل که حتی بعد از براندازی جریان مقابل نظام در سال ۸۸ محکوم به زندان شده بودند در این روزها سخت در کنار سایر عناصر اصلاحاتی این شهرستان از کاندیدای این روزهای این جریان سیاسی حمایت می‌کنند.

در اینجا باید نکاتی را برای مردم فهیم و ولایتمدار شهرستان بابل یادآوری کنیم تا در تصمیم آتی خود برای انتخاب اصلح با توجه بیشتری به پای صندوق‌های رأی رفته و افرادی را که با انقلاب و آرمان های شهدا زاویه دارند انتخاب نکنند تا خدای نکرده دوباره آنانی که برای مقابله با ایران اسلامی کمتر از شش سال قبل چه‌ها که نکردند بر سر کار نیایند و خون شهدا پایمال نشود.

۱- عدم ثبات در لیست ارائه شده توسط اصلاح‌طلبان بابل در دو هفته اخیر نشان از عدم تعهد به افراد و اجتماع است.

۲- خراب شدن چهره‌های مختلف کاندیدا که بدون توجه به عقبه و شاخصه‌های اصلاحات فقط برای قرار گرفتن در لیست این گروه و کسب  رأی ناچیز.

۳- دادن قول‌های غیرعملی در ستاد به مردم.

۴- ایجاد فضای هیجانی کاذب با استفاده از نام‌ وزیر و ایجاد شایعه برای حضور وزیر امور خارجه در بابل (که خود عدم این حضور به ضرر نامبرده تمام شده است.)

۵- سخنان جنجالی علیه برخی کارهای انجام‌شده توسط برخی اشخاص در خدمت به منطقه که خود به‌نوعی نادیده گرفتن خدمات گذشتگان است.

۶- حمایت افرادی که در مشایعت کارناوال برخی از عناصر اصلی جریان فتنه ۸۸ و سردمداران این فتنه در سطح مازندران و شهرستان بابل حضور جدی و پررنگ داشتند و امروز نیز با رانت و روابط گسترده در بدنه دولت مسئولیت دارند از چهره خاص سیاسی جای سوأل دارد؟

۷- حمایت برخی چهره‌های اصلاح‌طلب که خود جایگاه مناسبی در سطح اجتماعی در شهرستان بابل ندارند از چند گزینه همزمان یک بازی سیاسی بیش نیست که در این بازی باخت با رأی‌دهندگان به این کاندیداها و خود این کاندیداهاست چون قبل از این جریان اعلام حمایت رأی افراد خاکستری و برخی اصولگرایان را نیز در سبد خود داشتند که امروز همان رأی‌ها را هم از دست داده‌اند.

۸- دیده شده در شب آخر تبلیغات دیگر به الفاظ بسنده نکرده و به توهین به مسئولان سابق و خط دهی به جریانات ساسی  ارتباط داده شده و از قبل آن به‌دنبال منفور کردن چهره‌های شاخص و ارزشی در بین مردم هستند.

در پایان امیدواریم نکات مطرح شده بتواند در دید عموم مردم قرار گیرد تا شاید کمکی در جهت دادن رای مناسبت‌تر به نماینده‌ای در تراز انقلاب اسلامی بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.