امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59689
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 29 خرداد 1396 - 10:27 | | ارسال توسط :

مازندران میزبان اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان

اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی با کمان در مازندران برگزار می شود.

به گزارش بابل نوین، حسین فرهادی رئیس هیات تیراندازی با کمان مازندران گفت: این استان به عنوان میزبان مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی با کمان مردان و زنان انتخاب شده است.

وی افزود: اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی با کمان با حضور ۳۲ کماندار برتر کشور در رشته های کامپوند و ریکرو مردان و زنان از ۳۰ خردادماه در شهرستان نوشهر در غرب مازندران برگزار می شود.

رئیس هیات تیراندازی با کمان مازندران گفت: در این اردو پارک میوک وون سرمربی کره ای تیم ملی به همراه دستیاران و مدیر تیمهای ملی حضور خواهند داشت.

فرهادی افزود: کمانداران حاضر در اردوی تیم ملی در دو رشته کامپوند و ریکرو و رده سنی بزرگسالان و نوجوانان خود را برای شرکت در مسابقات کاپ آسیایی چین تایپه، رقابتهای جام جهانی نوجوانان در کشور آرژانتین و مسابقات دانشجویان جهان آماده می کنند.

وی گفت: در این اردو و به دعوت کادرفنی مجید قیدی کماندار ملی پوش و با تجربه مازندرانی ها نیز حضور داردو با هماهنگی های انجام شده با فدراسیون تیراندازی با کمان، تعدادی از کمانداران استان نیز برای کسب تجربه و افزایش دانش، تمرینات مشترکی را با ملی پوشان انجام خواهند داد.

رئیس هیات تیراندازی با کمان مازندران با بیان اینکه هیات استان برای رسیدن به جایگاههای عالی  نیاز به توسعه زیرساختهای مناسب دارد، افزود: با توجه به رشد قابل ملاحظه ای که در سالهای اخیر تیراندازی با کمان مازندران در کشور داشته، نگاه ها به این استان تغییر کرده و توقعات بالا رفته است و انتظار می رود تا  مسئولان ارشد استان نگاه ویژه ای به زیر ساختهای این رشته ملی و مذهبی و  پرمدال داشته باشند.

فرهادی گفت: هیات تیراندازی با کمان مازندران، متاسفانه اکنون از داشتن یک سایت اختصاصی تمرینی و مسابقاتی محروم است و این درحالی هست که با توجه به پیگیری های انجام شده، فرآیند طولانی در بروکراسی های اداری برای واگذاری زمین و سالن مناسب آینده این روند رشد و مدال آوری تیراندازی با کمان مازندران را کند کرده است./ص

باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.