امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 52214
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 30 اسفند 1395 - 11:31 | | ارسال توسط :

ماموران پلیس با لبخند و سعه‌صدر زمینه ساز ارتقاء فرهنگ اجتماعی در جامعه باشند

رئيس پليس آگاهي ناجا گفت: تلاش پليس بر آن است كه با آموزش نظم و انضباط اجتماعي به مردم شاهد افزايش نشاط و سلامت جامعه در آغاز سال نو باشيم.

به گزارش بابل نوین، سردار محمدرضا مقیمی در سفر به استان کرمان و با حضور در جلسه قرارگاه نوروزی ۹۶ که در این استان برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی با برنامه ریزی مدون و اراده مستحکم پیش از آغاز تعطیلات نوروزی برای خدمت رسانی به مردم در طول این ایام آماده شده که این اقدام شایسته تقدیر است.

وی افزود: یکی از موارد مهم در این ایام همدلی و مشارکت پلیس و دیگر سازمان های خدمت رسان است که امیدواریم نتیجه آن شادی و نشاط برای مردم باشد.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت های استان کرمان در حوزه گردشگری،  به هر میزان که بتوانیم کیفیت امنیت را ارتقاء دهیم بازتاب آن منجر به رونق اقتصادی خواهد شد.

وی افزود: تلاش پلیس بر آن است که با آموزش نظم و انضباط اجتماعی به مردم، شاهد افزایش نشاط و سلامت جامعه در آغاز سال نو باشیم.

براساس گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس آگاهی ناجا در پایان ضمن تقدیر از مجموعه فرماندهی انتظامی استان کرمان، گفت: ماموران پلیس موظف هستند در این ایام با لبخند و آرامش و سعه صدر با مردم برخورد کنند تا زمینه ساز ارتقاء فرهنگ اجتماعی در جامعه باشند./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.