امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67962
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 28 مهر 1396 - 9:33 | | ارسال توسط :

متلاشی شدن باند سارقان زورگیر در مازندران

به گزارش بابل نوین، سردار سید محمود میرفیضی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری سوناتا سفید رنگ، در شهرستان های غرب مازندران از کسبه، شهروندان و سرقت داخل خودرو، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این استان قرار گرفت. فرمانده انتظامی مازندران افزود: […]

به گزارش بابل نوین، سردار سید محمود میرفیضی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت و زورگیری سرنشینان یک دستگاه خودروی سواری سوناتا سفید رنگ، در شهرستان های غرب مازندران از کسبه، شهروندان و سرقت داخل خودرو، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی متهمان به سرقت و خودروی مورد نظر، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با همکاری عوامل پلیس آگاهی شهرستان نوشهر و هماهنگی قضائی شب گذشته متهمان به سرقت و زورگیری را حین تردد با خودرو شناسایی و برای متوقف کردن آنان دستور ایست صادر کردند که راننده خودرو بدون توجه به اخطار پلیس، فرار کرد.

سردار میرفیضی گفت: ماموران با عکس العمل سریع و غافلگیرانه و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، خودرو را که به علت سرعت زیاد از مسیر منحرف و واژگونی شده بود، متوقف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به شناسایی و دستگیری سه مرد و یک زن به اتهام سرقت‌های گسترده و زورگیری در این عملیات پلیسی، افزود: در بازرسی از خودروی متهمان مقادیر قابل توجهی طلاجات، مدارک شناسایی جعلی، کیف زنانه، چندین دستگاه تلفن همراه، دستگاه کارت خوان کشف کردند.

وی با اشاره به تحقیقات اولیه به عمل آمده از متهمان به سرقت، گفت: این افراد که دارای سابقه سرقت در استان‌های دیگر نیز بوده اند با کار اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی در غرب استان شناسایی و دستگیر شدند.

میرفیضی از ادامه تحقیقات پلیس در این خصوص خبر داد و افزود: با هماهنگی قضائی موضوع در دست بررسی بیشتر پلیس قرار دارد.

فرمانده انتظامی مازندران به شهروندان و هم استان‌ها توصیه کرد در صورت مشاهده هر گونه وقایع و موارد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

وی همچنین در خصوص مراقبت از اموال شخصی و عدم حمل وجه نقد و جواهرات به مقدار زیاد در زمان تردد در معابر عمومی هشدار داد سعی کنید حتی الامکان از کارت‌های اعتباری در جابجایی وجه نقد و خرید استفاده کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.