امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61032
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 19 تیر 1396 - 11:22 | | ارسال توسط :

مجلس روی معاهدات بین المللی تامل بیشتری کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عقد قراردادهایی که در آنها به قوانین توجه نمی‌شود سبب فساد آن قرارداد خواهد شد.

به گزارش بابل نوین، سهیلا جلودارزده، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در رابطه با عقد قراردادهای حوزه انرژی که بعضاً سبب زیان شده است، گفت: قطع به یقین در ارتباط با تصمیم‌گیری‌هایی که در دست حاکمیت است، قوانین متعددی توسط مقامات وضع می‌شود که در برنامه‌های مختلف از جمله برنامه‌‌های تخصصی کمیسون‌ها پیش‌بینی شده و مسؤولین امر جهت انعقاد قراردادها ملزم به رعایت این قوانین هستند.

وی در ادامه افزود: در رابطه با قراردادهای بین‌المللی نیز الزامات خاصی وجود دارد که در صورت عدم توجه به آنها اعم از ملاحظات اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، دینی، مذهبی و… منافع ملی تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه عقد قراردادهایی که در آنها به قوانین توجه نمی‌شود قطعاً فساد به دنبال خواهد داشت، اظهار داشت: در بسیاری از قراردادها ممکن است به دلیل فساد، مشکلات متعددی رخ داده و موجب اعتراض آحاد جامعه شود؛ لازم است مجلس شورای اسلامی روی این معاهدات تأمل بیشتری داشته باشد./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.