امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53266
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 12 فروردین 1396 - 10:48 | | ارسال توسط :

مجلس پیگیر اجرای قانون تسهیل ازدواج است/ دولت گام های موثر برای اجرای این قانون بردارد

به گزارش بابل نوین، سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با وجود تصویب قانون تسهیل ازدواج در سال ۸۴ اما همچنان این قانون به صورت کامل اجرایی نشده است. وی تصریح کرد: متاسفانه با وجود تصویب قوانین، برخی از دستگاه های اجرایی وظیفه مند عمل نمی کنند که این امر نشان از […]

به گزارش بابل نوین، سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با وجود تصویب قانون تسهیل ازدواج در سال ۸۴ اما همچنان این قانون به صورت کامل اجرایی نشده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه با وجود تصویب قوانین، برخی از دستگاه های اجرایی وظیفه مند عمل نمی کنند که این امر نشان از عدم نظارت و نبود فرهنگ تمکین به قانون در کشور را دارد.

خدادادی ادامه داد: البته مجلس با همکاری کمیته پیگیری در حال بررسی دلایل اجرایی نشدن این قانون از سوی دستگاه های مسئول است تا به زودی بتوانیم کمبود های موجود را جبران و سهل نگاری در اجرای این قانون را، ریشه کن کنیم.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: این قانون به منظور توانمندسازی جوانان برای تشکیل خانواده به تصویب رسید که وظیفه اصلی حمایت مالی و نظارت از آن بر عهده دولت است بنابراین با پیگیری مجلس در حل این مشکل، دولت نیز باید گام موثری در تحقق اجرای آن بردارد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.