امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 8 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 52675
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 05 فروردین 1396 - 13:46 | | ارسال توسط :

محرومیت زیر برگ‌های سبز استان مازندران پنهان شده است/ مشکل جاده ترانزیت شهرستان سوادکوه باید برطرف شود

به گزارش بابل نوین، نرگس کمالی نماینده شهر زیرآب شهرستان سوادکوه استان مازندران در شورای عالی استان‌ها با اشاره به مشکلات و معضلات استان مازندران اظهار داشت: این استان بیشترین مسافران گردشگری و توریست را به خود اختصاص داده اما در نهایت با مشکلات و معضلات زیادی روبروست. وی با بیان اینکه استان مازندران در ایام تعطیل رتبه […]

به گزارش بابل نوین، نرگس کمالی نماینده شهر زیرآب شهرستان سوادکوه استان مازندران در شورای عالی استان‌ها با اشاره به مشکلات و معضلات استان مازندران اظهار داشت: این استان بیشترین مسافران گردشگری و توریست را به خود اختصاص داده اما در نهایت با مشکلات و معضلات زیادی روبروست.

وی با بیان اینکه استان مازندران در ایام تعطیل رتبه اول و دوم را به خود اختصاص می‌دهد، افزود: این استان دارای جنگل‌های فراوان و راه‌های شوسه‌ای است که هم راه آهن و هم جاده ترانزیت دارد.
نماینده شهر زیرآب با بیان اینکه این استان هم اکنون با مشکلاتی در خصوص مباحث اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند، تاکید کرد: شهرداری این استان بیشترین مشکل را در زمینه‌های اقتصادی دارد، چراکه بودجه‌ای که به شهرداری‌ها اختصاص می‌یابد از طرف دولت تأمین نمی‌شود.
کمالی با بیان اینکه بسیاری از بودجه‌های دیده شده از سوی دولت بودجه‌هایی محلی است، گفت: هزینه‌هایی که شهرداری استان مازندران برای این استان انجام می‌دهد در سطح ملی است و همین موضوع باعث به وجود  آمدن بسیاری از مشکلات شده است.
وی ادامه داد: شهرداری‌ها علاوه بر اینکه تعداد جمعیت شهری خود را خدمات دهی می‌کنند، بعضا چندین برابر بار مسافرانی که از این محل عبور و مرور دارند به آن‌ها خدمات دهی می‌کنند. به همین منظور درخواست داریم که هزینه‌ها را ساماندهی کنند.
نماینده شهر زیرآب با تاکید بر اینکه استان مازندران بیشترین رفت و آمد را نسبت به استان‌های دیگر به خود اختصاص داده است، گفت: ‌این استان ورودی چندین استان دیگر است، چرا که بسیاری از مسافرانی که زائر حرم علی بن موسی الرضا (ع) هستند از  ورودی استان مازندران خارج می‌شوند.
کمالی با بیان اینکه از ظرفیت‌های استان مازندران به خوبی استفاده نشده است، تاکید کرد: هنوز مشخص نشده که چه نوع صنعتی در این استان می‌تواند پایه گذاری شود تا بتوانیم در راستای پیشرفت آن صنعت اقدامات اساسی انجام دهیم.
وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های استان مازندران افزود: این استان هیچ نوع زیرساختی در صنعت گردشگری ندارد و همین موضوع باعث شده تا در خصوص مسافرانی که به این استان سفر می‌کنند مشکلات زیادی به وجود بیاید.
نماینده شهر زیرآب با بیان اینکه از جاده ترانزیت سوادکوه خودروهای زیادی تردد می‌کنند، تصریح کرد: هیچ نوع امکانات رفاهی برای اسکان مسافران در نظر گرفته نشده و همین امر حاکی از آن است که هنوز زمینه سازی برای زیرساخت‌های اولیه در استان مازندران آماده نشده است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.