امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 32799
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا, گالری عکس, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 13 آبان 1395 - 1:57 | | ارسال توسط :

مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) در بابل برگزار شد+ تصاویر

مراسم خطبه خوانی حضرت زینب(س) در امام‌زاده قاسم بابل با استقبال خوب بانوان این شهر همراه شد.

hasli-khotbe-zeinab95

به گزارش بابل نوین، به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه بابل  شامگاه چهارشنبه مراسم خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) در آستانه مقدس امام‌زاده قاسم بابل با حضور مردم دوست‌دار خاندان اهل بیت(ع) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم  حجت‌الاسلام جبرئیلی با اشاره به عفت خاندان اهل بیت در واقعه عاشورا اظهار کرد: یکی از محورهای قابل توجه در واقعه عاشورا عفاف و حجاب در بین اهل حرم امام حسین(ع) بود که تا جایی که توانستند از آن پاسداری کردند.

وی افزود: شیرزن دشت کربلا حضرت زینب(س) آنچنان مقتدرانه و سیاست مدارانه در کاخ ظالم زمانه حاضر شدند و پاسخ‌های دندان‌شکن به توهین‌ها دادند و در ادامه مسیر به روشنگری پرداختند که هیچ جای سوال و شبهه‌ای برای مردم زمان خود باقی نگذاشته، حجت را نیز تمام کردند.

در ادامه سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده سپاه ناحیه بابل با اشاره به شناخت درست یزید زمانه اظهار کرد:  درست است که در واقعه کربلا یاران امام حسین(ع) توانستند یزید زمان خود را بشناسند و ما امروز باید یزیدیان زمان اسرائیل این رژیم کودک کش و آمریکای جهان خوار را بشناسیم.

وی با اشاره به در پیش بودن روز ۱۳ آبان افزود: امروز بازماندگان نسل یزیدیان زمان با افتخار بمب‌های بسیاری را بر سر مردم یمن و سوریه می‌ریزند و به آن افتخار می‌کنند که جای تاسف دارند، باید فردا در مراسم استکبارستیزی روز ۱۳ آبان با مشت‌های گره کرده و حلقوم‌های حسینی و زینبی فریاد بزنیم مرگ بر آمریکا و اسرائیل.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: در کشوری که الگوی بانوانش حضرت زهرا(س) و زینب(س) است نمی‌توانند با مسئله بدحجابی و نفاق به جایی برسند و بانوان ما با ایمان و اعتقاد پای انقلاب ایستاده‌اند.

گفتنی است مراسم فوق با اجرای نمایش خطبه‌خوانی حضرت زینب(س) و دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به کار خود پایان داد.

عکاس : حسن عسگرنژاد

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.