امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 48586
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر, گالری عکس, گزارش تصویری, ورزشی تاریخ انتشار : 24 بهمن 1395 - 22:20 | | ارسال توسط :

مراسم رونمایی از پیراهن تیم فوتبال باشگاه مقاومت سپاه بابل برگزار شد

مراسم رونمایی از پیراهن و نشست خبری تیم فوتبال باشگاه مقاومت سپاه بابل برگزار شد.

به گزارش بابل نوین، مراسم رونمایی از لباس تیم فوتبال و نشست خبری باشگاه مقاومت سپاه بابل با حضور رئیس، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، رئیس کمیته فوتسال بابل، مربیان، بازیکنان و اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست صمیمی ورزشی سرهنگ علی‌اکبر محمدپور فرمانده سپاه ناحیه بابل و رئیس هیات مدیره این باشگاه ضمن تشکر از زحمات بازیکنان و دست‌اندرکاران تیم و کمک‌های سایر اعضای هیات مدیره اظهار کرد: هدف از تشکیل این باشگاه آن هم در شهرستان بابل ایجاد بستر مناسب‌تر برای بروز استعدادها و توانایی‌های ورزشکاران متعهد است و در این راه بابل با توجه به پتانسیل بالای ورزشی در بین جوانان و سرمایه‌های انسانی چون مربیان کارآمد ما را برآن داشت تا گام‌های موثرتری برداریم.

در ادامه حمید آدینه‌پور یکی از اعضای هیات مدیره و مسئول سابق هیات فوتبال بابل نیز با ارائه مطالبی از جوانان این باشگاه خواست در جهت برپایی اخلاق و انضباط ورزشی تمام همت خود را معطوف کنند.

کمیل علی‌اکبری‌روشن مدیرعامل باشگاه مقاومت سپاه بابل در بخش دیگری از این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند شکل‌گیری این باشگاه گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در موضوع ورزش و تاکیدات سپاه ناحیه بابل بر تعهد، تهذیب و اخلاق به‌دنبال آن هستیم تا در بسیاری از رشته‌های ورزشی پیش قدم شویم و الگویی برای اخلاق ‌مداری در ورزش باشیم.

وی افزود: در ابتدای تشکیل تیم فوتبال باشگاه مقاومت سپاه بابل بیش از ۳۰۰ بازیکن مورد تست قرار گرفتند که از این میان نزدیک به ۳۰ بازیکن انتخاب تا در مسابقات سوپر لیگ مازندران در فصل جدید شرکت کنند.

مدیرعامل باشگاه مقاومت سپاه بابل در پایان تصریح کرد: هدف ما فقط ورزش و قهرمانی نیست بلکه به دنبال کشف استعدادها در منطقه و زمینه‌سازی برای قهرمان‌پروری همراه با تعهد دینی هستیم و میادین ورزشی را فضایی برای نشان دادن ظرفیت‌های جوانان انقلابی ایران زمین می‌دانیم.

در بخش دیگری از این مراسم خبرنگاران و اصحاب رسانه سوالاتی از محمدپور رئیس هیات مدیره این باشگاه پرسیدند و ایشان برنامه‌‌های فعلی و آتی این مجموعه را تبیین کردند.

گفتنی است پایان‌‌بخش این مراسم رونمایی از پیراهن ورزشی تیم فوتبال باشگاه مقاومت سپاه بابل بود که با حضور مسئولان حاضر در این نشست و ۴ نفر از بازیکنان به نمایندگی از سایر هم تیمی‌ها برگزار شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.