امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 37497
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر, گالری عکس, گزارش تصویری, مذهبی تاریخ انتشار : 08 آذر 1395 - 1:37 | | ارسال توسط :

مراسم شب وداع با پیکر مطهر مرحوم «آیت‌الله محمد فاضل»

مردم عالم‌دوست و قدردان شهرستان بابل با حضور کم‌نظیر در مراسم شب وداع عالم وارسته "آیت‌الله محمد فاضل استرآبادی" در حوزه فیضیه مازندران ارادت خود را به علمای شیعه ثابت کردند.

aslii

به گزارش بابل نوین، شامگاه یکشنبه هفتم آذرماه مراسم  وداع با پیکر مطهر” آیت‌الله محمد فاضل استرآبادی” موسسو تولیت حوزه فیضیه مازندران با اجتماع کم‌نظیر مردم عالم دوست و ولایتمدار شهرستان بابل در مسجد حوزه علمیه فیضه این شهرستان برگزار شد.

در  این مراسم که با عزاداری در شب رحلت جانسوز پیامبر اعظم(ص) و شهادت امام‌مجتبی(ع) همزمان شد علما و فضلای مازندران با حضور در کنار دوست‌داران آن عالم ربانی وداعی سوزناک را رقم زدند.

پیکر این عالم وارسته “آیت‌الله فاضل”، تولیت حوزه علمیه فیضیه مازندران در میان انبوه جمعیت عزادار ساعت ۱۸:۳۰ وارد این مدرسه و در مسجد این حوزه علمیه با صدای ناله‌های یا حسین یا زهرای مشتاقان به این عزیز سفر کرده برای ساعتی آرام گرفت.

در میان حزن و اندوه حاضرین فرزند خلف آیت‌الله فاضل به سخنرانی و عرض حلالیت برای پدر از حاضرین در این مراسم پرداخت سپس مداحی یکی از طلاب حوزه فیضیه مازندران زینت بخش مراسم و وداع پایانی با پیکر مطهر این عالم جلیل‌القدر بود.

انبوه جمعیت و میل به حضور بیشتر این پیکر مطهر و عرض ارادت دوست داران این عالم وارسته به حدی بود که بیش از ۳۰ دقیقه آمبولانس حامل این فقیه بزرگوار در جلوی درب اصلی حوزه علمیه فیضیه مازندران از حرکت ایستاد که در نهایت با کمی مداحی و عزاداری وداع پایانی انجام شد.

به گزارش بابل نوین مراسم تشییع مرحوم”آیت‌الله محمد فاضل استرآبادی” روز دوشنبه هشتم آذرماه از ساعت ۹ صبح از آستانه امامزاده قاسم بابل به سمت حوزه علمیه فیضیه مازندران در روستای سلطان محمدطاهر برگزار و سپس برای مراسم تدفین به قبرستان وادی‌السلام در نجف اشرف منتقل خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.