امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80487
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اطلاعیه ها, سیاسی, فرهنگ و هنر, مذهبی تاریخ انتشار : 29 اسفند 1396 - 11:32 | | ارسال توسط :

مراسم نوزدهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله روحانی برگزار می‌شود

مراسم نوزدهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله هادی روحانی در بابل برگزار خواهد شد.

به گزارش بابل نوین، همزمان با سالروز شهادت امام هادی(ع) مراسم نوزدهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله شیخ‌هادی روحانی چهارشنبه اول فروردین ۹۷ در بابل برگزار می‌شود.

مراسم سالگرد این نماینده امام و رهبری در خطه شمال کشور، با حضور و سخنرانی آیت‌الله سیدرحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرنگان رهبری همراه خواهد بود.

این عالم فرزانه در سال ۱۳۰۲ و در روستای کله‌بست دیده به جهان گشود، وی در ۱۸ سالگی به بابل آمد و با علاقه وافر خود به تحصیل علوم دینی پرداخت اما پس از مدتی رهسپار قم شد و در جوار اساتیدی چون امام موسی صدر، آیت‌الله حاج میرزا احمد مدرس، استاد میرزا جواد آقاتهرانی، شهاب‌الدین مرعشی‌نجفی، آیت‌الله بروجردی و حضرت امام خمینی(ره) علوم دینی را فراگرفت.

آیت‌الله شیخ‌هادی روحانی که  نخستین نمازجمعه مازندران بعد از انقلاب به امامت ایشان برگزار شد، خدمات بی‌شماری را در سال‌های زندگی خود جهت توسعه استان انجام داد که از جمله می‌توان به کمک به زلزله‌زدگان طبس، مبارزه با مفاسد اجتماعی، احداث پل موزیرج بر روی بابلرود و بازسازی مدرسه علمیه صدر اشاره کرد.

گفتنی‌است مراسم سالگرد این روحانی برجسته ساعت ۱۶ الی ۱۸ در حوزه علمیه خاتم‌الانبیا(ص) صدر بابل برپا خواهد شد.

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.