امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 15834
  پرینتخانه » اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 26 مرداد 1394 - 15:10 | | ارسال توسط :

مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن در بابل برگزار شد

همایش به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بابل نومه، همایش به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن، امروز دوشنبه ۲۶ مرداد ۹۴ ساعت ۱۷ با حضور دکتر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار گردید.

دکتر خجسته اظهار داشت:آزادگان در زیرسخت ترین شکنجه ها مقاومت کردند و ایستادند و آخ نگفتن تا دشمنان شاد شوند.نشاط و شادابی آزادگان باعث تعجب دشمنان می شد چون هدف داشتند و نتیجه صبر شان پیروزی و قدرتمندی جمهوری اسلامی شد. امروز نتیجه صبر اسیرانِ دیروز است‌، خواهران اسیر ما هم زینب گونه حرکت کردند، دیروز جان شان را دادند برای امروز، ما همان رزمنده دیروزیم و مطیع امر ولی فقیه هستیم اما محکم تر از گذشته ایستاده ایم. عشق به ولایت و نظام از آن زمان شروع شد و همچنان ادامه دارد. و برای همین است که امروز دنیا در مقابل جمهوری اسلامی ایران زانوی ذلت و خواری زده و ایران با فکر و اندیشه رهبری قدرتمند شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس در انتها بیان داشت:سبک زندگی ما سبک زندگی زینب کبری است، ما مبلغ شهدای کربلا هستیم و همچنین مبلغ شهدای کربلای ایران. مسئولین باید بدانندکه در رابطه آزادگان چه کاری انجام بدهند ودرحق آزادگان و ایثارگران اجحاف نکنند.

همایش به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن در بابل همایش به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن در بابل همایش به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن در بابل

همایش به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن در بابل

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.