امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72092
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 05 آذر 1396 - 16:57 | | ارسال توسط :

مرتضوی: هم مردم و هم نانوا‌ها به گران شدن نان معترض هستند

به گزارش بابل نوین، محمدرضا مرتضوی رییس خانه صنعت معدن و تجارت استان تهران پیرامون بحث به تعویق افتادن گرانی نان،اظهار کرد:در اطلاعیه ای که رییس صنوف کشور انتشار داد،بر این موضوع تاکید شده است که نه مردم و نه نانواها از گران شدن قیمت نان مصرفی راضی نبودند. وی در ادامه افزود:دولت مبلغ ۱۱ میلیارد […]

به گزارش بابل نوین، محمدرضا مرتضوی رییس خانه صنعت معدن و تجارت استان تهران پیرامون بحث به تعویق افتادن گرانی نان،اظهار کرد:در اطلاعیه ای که رییس صنوف کشور انتشار داد،بر این موضوع تاکید شده است که نه مردم و نه نانواها از گران شدن قیمت نان مصرفی راضی نبودند.

وی در ادامه افزود:دولت مبلغ ۱۱ میلیارد در سال در بخش یارانه نان و گندم صرف می کند و با این حال تمام فعالان مثلث آرد،نان و گندم از جمله کشاورزان،کارخانه های آرد،وزارت کشاورزی،نانواها و مردم معترضند.

رییس کانون صنایع غذایی ایران تصریح کرد:به طور حتم با این هزینه هنگفتی که دولت در بخش یارانه نان و گندم مصرف می کند،اگر مدیریت درستی اتخاذ شود شاهد اعتراضی در این حوزه نخواهیم بود.

مرتضوی مشکل اصلی حوزه آرد ونان کشور را اتخاذ تصمیم های جزیره ای دانست وگفت:تصمیمات جزیره ای نمی تواند مشکلات آردونان را برطرف سازد و اکنون باید به فکر اتخاذ تصمیم های جامعی در این حوزه حیاتی کشور باشیم.

رییس خانه صنعت معدن و تجارت یادآورشد: اعلام گران نشدن نان در برهه کنونی به معنی این نیست که این اتفاق در آینده رخ نخواهد داد وباید ببینیم تصمیم نهایی شورای سیاست گذاری در این زمینه چه خواهد بود.

مرتضوی با بیان این موضوع که بی کیفیتی نان مسئله اصلی اعتراض های مردم است،اذعان کرد:امیدوارم مجموعه سیاست هایی که در این حوزه اتخاذ می شود در وهله اول موجب ارتقا کیفیت نان شده و در مراحل بعدی به سروسامان یافتن کشت گندم و برطرف شدن مشکلات آرد تولیدی کشور بی انجامد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.