امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 79371
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, با شهدا, سیاسی, فرهنگ و هنر, مذهبی تاریخ انتشار : 03 اسفند 1396 - 12:36 | | ارسال توسط :

مردم بابل همچنان هوشمندانه پای آرمان‌های شهدا و انقلاب ایستاده‌اند/ مسئولان با خدمت‌رسانی قدردانی کنند

فرمانده سپاه بابل گفت: حضور حماسی مردم بابل در برنامه‌های مختلف میزبانی از دو شهید خوشنام، نشان از علاقه وافر مردم پایتخت شهدای شمالی کشور به آرمان‌های انقلاب و شهدا است و آنان ثابت کردند که همچنان پای این آرمان‌ها هوشیارانه ایستاده‌اند.

به گزارش بابل نوین، سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه بابل پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سال‌هاست از دفاع مقدس می‌گذرد اما خوشحالیم که همچنان رویه ولایت‌مداری و جهاد در راه خدا بین مردم موج می‌زند و این یک غنیمت بزرگ برای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: نگاه انقلابی آحاد جامعه در ایران اسلامی موجب زمین‌گیر شدن حرکات مزدوران داخلی و دشمنان خارجی شده است و حتی برخی ناملایماتی که از سوی برخی مسئولان غیرانقلابی با تفکرات لیبرالی یا اشرافیگری دلشان را به درد می‌آورد، حساب این افراد را از انقلاب جدا می‌کنند.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: حضور حماسی مردم بابل در برنامه‌های مختلفی که با ورود دو شهید خوشنام در شهرستان بابل برگزار شد که تعداد آن در مدت دو شبانه‌روز  به بیش از ۵۰ مورد رسید، نشان از علاقه وافر مردم پایتخت شهدای شمالی کشور به آرمان‌های انقلاب و شهدا است و آنان ثابت کردند که همچنان پای آرمان‌های شهدا و انقلاب هوشیارانه ایستاده‌اند.

این مسئول با اشاره به حماسه حضور مردم بابل در بدرقه شهدای گمنام تصریح کرد: صحنه‌هایی که در دو روز گذشته از عشق‌بازی عارفانه  و محبت‌های خالصانه مردم بابل در برنامه‌های شهدا دیده شد، ولایتمداری و انگیزه حمایت از منویات مقام معظم رهبری را بیشتر تقویت کرد و جواب دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های اخیر دشمنان ایران اسلامی بود.

وی خدمت دلسوزانه مسئولان به مردم را خواسته بر حق عاشقان ساحت شهدا دانست و یادآور شد: مسئولان باید در راستای تقدیر از مردم شهیدپرور شهرستان بابل دلسوزانه به آنان خدمت کنند و بدین گونه خواسته برحق آنان را محقق سازند، همان‌طور که مقام معظم رهبری در بیانیه تماشایی مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن فرمودند مسئولان نباید از مردم عقب بیفتند و ایشان خواستار تلاش مجدانه همه مسئولان در این زمینه شدند.

سرهنگ رمضانی در پایان با اشاره بصیرت مردم انقلابی ایران اسلامی گفت: فرهنگ شهادت و ولایتمداری چیزی جز بصیرت نیست که مردم بابل با حضور کم‌نظیرخود در مراسم تشییع  دو شهید گمنام در دانشگاه علوم‌و‌فنون مازندران همراه با جوانان انقلابی همچنان ما را شرمنده ایستادگی خود کردند که بنده به عنوان سرباز کوچک نظام اسلامی از آنها سپاسگذارم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.