امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 56506
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1396 - 17:01 | | ارسال توسط :

مردم باید بدانند کاندیداهای انتخابات برای آنان کار کرده اند یا برای جیب خودشان

به گزارش بابل نوین، “پرویز سروری” دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره اعلام دارایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: اینکه کاندیداها اموالشان را به مردم اعلام کنند اقدام مثبتی در جهت شفاف سازی است. وی ادامه داد: مردم باید بدانند کسانی که میخواهند زمام کارشان را به دست بگیرند آیا طی سالهای خدمتشان برای مردم […]

به گزارش بابل نوین، “پرویز سروری” دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی درباره اعلام دارایی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: اینکه کاندیداها اموالشان را به مردم اعلام کنند اقدام مثبتی در جهت شفاف سازی است.

وی ادامه داد: مردم باید بدانند کسانی که میخواهند زمام کارشان را به دست بگیرند آیا طی سالهای خدمتشان برای مردم کار کرده اند یا برای جیب خودشان.
سروری افزود: کسی که برای مردم کار کرده نمیتواند ثروت و مال زیادی داشته باشد اما اگر کسی که در نظام  از سوی مردم سمت هایی را گرفته و از این راه به قله های ثروت رسیده باشد این مسئله نکته منفی برای وی تلقی میشود.
رئیس ستاد انتخابات لیست خدمت در پاسخ به اینکه اعلام اموال از سوی کاندیداها چه پیامی را به مردم می دهد، تصریح کرد: اگر کسانی در طول ۳۷ سال انقلاب از نظر سرمایه وضعیت قابل قبولی داشته باشند اینها وقت و کار خود را صرف مردم کرده اند اما اگر اموال کاندیدایی حاکی از این باشد که وی به درجات بالایی از ثروت رسیده است این پیام را به مردم می دهد که ثروت های ملی در مسیر منافع شخصی، حزبی و گروهی صرف شده است.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.