امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58636
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 13 خرداد 1396 - 14:57 | | ارسال توسط :

در پی سقوط خودرو زانتیا راننده بابلی جان داد

سخنگوی اورژانس بابل، از مرگ راننده ۲۵ ساله و مصدومیت یک زن بر اثر سقوط خودروی زانتیا در کمربندی بابل روگذر ارمک خبر داد.

به گزارش بابل نوین، مهدی غلامنیاروشن در گفت‌و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: طی گزارش مردمی به سازمان اورژانس بابل مبنی بر سقوط خودرو زانتیا در کمربندی بابل روگذر ارمک گزارش شد.
وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز فرماندهی سازمان اورژانس بابل نزدیکترین مرکز را به همراه تجهیزات که تکنسین‌های گتاب بودند به محل حادثه اعزام کرد.
سخنگوی اورژانس بابل  ادامه داد: در حادثه فوق راننده خودرو زانتیا که مرد ۲۵ ساله از اهالی منطقه الله‌رودبار بابل بود که با صرف حدود ۱۲ دقیقه زمان حضور در محل تصادف از سوی تکنسین‌های این مجموعه و بررسی شرایط حادثه و مصدوم مشخص شد به علت شدت جراحات خونریزی فاقد علائم حیاتی است.
غلامنیاروشن در پایان گفت: دیگر سرنشین خودرو زانتیا که زن ۲۰ ساله بود دچارآسیب دیدگی سر و صورت شد که تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ وی را پس از اقدامات پزشکی اولیه به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

گفتنی است کمربندی جنوبی بابل همزمان با روز مبعث حضرت محمد(ص) در سال جاری با حضور استاندار مازندران، نمایندگان مجلس و هیات قرقیزستانی زیر بار ترافیک رفت و طلسم ۱۴ ساله این طرح حیاتی شکسته شد اما بصورت نیمه کامل چون هنوز مشکلاتی در حریم،علائم، روشنایی ورودی و خروجی آن دیده می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.