امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60418
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 07 تیر 1396 - 15:01 | | ارسال توسط :

مزایده پنج شرکت دولتی توسط سازمان خصوصی سازی

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سازمان خصوصی سازی قصد دارد بخشی از پنج شرکت دولتی و ۷۷ تخته فرش را در تاریخ ۱۲ تیرماه به مزایده گذاشته شود.

به گزارش بابل نوین، جعفر سبحانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به پنج شرکت دولتی که قرار است ۱۲ تیرماه برگزار کند اظهارداشت: قرار است چهار شرکت به وکالت و یک تخته فروش به مزایده گذاشته شود.

وی ادامه داد: این پنج شرکتی که سهام آن‌ها عرضه می‌شود شامل شرکت‌های زغال سنگ البرز شرقی، هلی کوپتری ایران، بازرسی کیفیت و استاندارد، ماشین سازی لرستان و گروه صنعتی ایدرولند است.

سبحانی با اشاره به اینکه شرکت زغال سنگ البرز شرقی به ارزش کل پایه ۵۰۰ میلیاردو ۹۹۳ میلیون ریال با اقساط ۵ ساله به فروش می‌رسد خبرداد و اظهارداشت: هلیکوپتری ایران با ۳۴ درصد سهام به ارزش پایه ۴۵۵ میلیارد و ۴۳۳ میلیون ریال به مزایده عرضه شد.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی از شرکت ماشین سازی لرستان به ارزش کل پایه ۵۷ میلیارد و ۹۴۲ میلیون ریال با اقساط یک ساله به فروش می‌رسد خبر داد و عنوان کرد: شرکت ایدرولندرا به ارزش کل پایه ۲ میلیارد و ۷۱۶ میلیون ریال از دیگر سهامی است که قرار است به مزایده گذاشته شود./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.