امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 37964
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 11 آذر 1395 - 13:45 | | ارسال توسط :

مسؤولان به جای حاشیه سازی بیکاری و گرانی را حل کنند

نماینده مردم فارس در مجس خبرگان پرداختن به حاشیه ها را سبب ناراحتی و دلسردی مردم دانست و به مسؤولان توصیه کرد به جای حاشیه سازی به وظایف اصلی خود بپردازند.

به گزارش بابل نوین، آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر توجه مسؤولان به مشکلات مردم، به مدیران کشور توصیه کرد به جای حاشیه سازی به وظایف اصلی خود بپردازند.

وی افزود: نخستین آفت حاشیه سازی و پرداختن به آن ناراحتی مردم است، مردم این گونه فکر می کنند و حتی به زبان می آورند که مسؤولان به جای فکر کردن به مسائل و مشکلات جامعه و مردم به مسائل فرعی و حاشیه سازی می پردازند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که پرداختن به حاشیه ها سبب نگرانی، ناراحتی و دلسردی مردم می شود، اظهار داشت: مردم انتظار دارند که مدیران و مسؤولان به متن و مسائل اصلی بپردازند نه این که مشغول حاشیه ها باشند.

وی ادامه داد: از قدیم ضرب المثلی بین طلاب و اساتید وجود دارد که گفته می شود همیشه باید دنبال متن بود نه حاشیه ها، باید به مدیران هم عرض کنیم که دنبال متن بوده و دنبال حواشی نباشند؛ انتظار مردم این است که مسؤولان به مشکلات اصلی مملکت و مردم همانند مسأله بیکاری و گرانی توجه کنند.

آیت الله بهشتی با بیان این که انتظار مردم توجه به مسائل اصلی است، خطاب به مسؤولان ابراز داشت: وقتی می روید و حاشیه سازی می کنید و دنبال حواشی هستید مردم ناراضی می شوند و این کار درستی نیست، باید مردم را راضی کرد.

وی عنوان کرد: نه تنها مردم راضی نیستند بلکه خداوند متعال هم از پرداختن به حاشیه ها راضی نیست، خداوند متعال از مسؤول انتظار دارد که به دنبال مسؤولیت و تکلیف خود باشند نه دنبال چیزهایی که ربطی به مسؤولیت و تکالیف شان ندارد./م

منبع : رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.