امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 45013
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, ورزشی تاریخ انتشار : 30 دی 1395 - 10:06 | | ارسال توسط :

مسابقات فوتسال جام شهدای مدافع حرم شهر گتاب آغاز شد/ تصاویر

مسابقات فوتسال دهه مبارک فجر با نام شهدای مدافع حرم در شهر گتاب آغاز به کار کرد.

به گزارش بابل نوین، به همت حوزه مقاومت بسیج عمار شهر گتاب یک دوره مسابقات فوتسال با عنوان شهدای مدافع حرم در قالب سری مسابقات جام دهه مبارک فجر در حال برگزاری است.

ابوالفضل حسین‌پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج عمار در گفت‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: با توجه به پتانسیل بالای ورزشی در بین جوانان بسیجی شهر گتاب بنا داریم با رویکرد ورزش، ایمان و عزت فضای موجود ورزشی منطقه را با رویکرد فرهنگی به سمت سلامت انسانی در جسم و روان پیش ببریم.

وی با اشاره به مسابقات فوتسال دهه فجر افزود: در این دوره از مسابقات بیش از ۱۵ تیم از ۱۵ پایگاه بسیج محلات شهر گتاب در مسابقات شرکت کردند و این استقبال خوب نشان دهنده تمایل وافر جوانان به مقوله ورزشی در این شهر است.

حسین‌پور با اشاره به روند برگزاری مسابقات ادامه داد: در مسابقات افتتاحیه تیم شهید آهنگری مشهدسرا و تیم علی اکبر(ع) یورمحله ولوکلا در سالن شهدای روستای بالامرزناک بخش گتاب با هم به رقابت پرداختند که نتیجه بازی با تساوی ۰-۰ دو تیم همراه بود.

این مسئول با اشاره به رویکرد فرهنگی بسیج در ورزش تصریح کرد: با توجه به فرمایش امام راحل که فرمودند “من ورزشکار نیستم ولی ورزشکاران را دوست دارم” و این کلام نگاه ولایت فقیه را به ورزش نشان می‌دهد اما متاسفانه درخیلی از برنامه‌ها کمتر به این موضوع که ورزش باید در روح انسان تاثیر مثبت داشته باشد پرداخته می‌شود.

وی در پایان گفت: امیدوارم این شور و نشاط در ورزش گتاب فراگیر شود و مسئولین به ورزش و جوانان اهمیت بیشتری دهند و با وحدت و همدلی کارهای بزرگتری با حضور بسیجیان در ورزش این شهر انجام شود.

گفتنی است اختتامیه این دوره از مسابقات ۱۸ بهمن ماه سال جاری با حضور مسئولان شهرستانی و بخش گتاب در سالن محل برگزاری مسابقات برگزار و به تیم‌های اول تا سوم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.