امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55644
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 05 اردیبهشت 1396 - 17:54 | | ارسال توسط :

مسکن مهر تا پایان امسال هم تمام نمی‌شود

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که پایان پروژه مسکن مهر در پایان سال جاری در بسیاری از مناطق کشور عملیاتی نیست، اظهار کرد:‌در صورتیکه دولت زیرساخت های این واحدها را فراهم کند دلیلی برای تاخیر در واگذاری آن ها به متقاضی وجود ندارد.

به گزارش بابل نوین،  شادمهر کاظم زاده با بیان این‌که تکمیل پروژه های مسکن مهر برای کمک به متقاضیان این طرح لازم است، افزود:با توجه به این‌که بسیاری از این پروژه ها بدون برنامه و پشتوانه درست عملیاتی شده این‌که نیمه کاره باقی بماند دور از ذهن نیست.

 

وی افزود: هم‌اکنون ۸۰ هزار تا ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور وجود دارد که دولت نمی تواند در راستای عرضه آن به مشتری اقدامی کند.

 

وی ادامه داد: ۱۰۰ هزار مسکن مهر به علت بدون برنامه ساخته شدن و برخی مشکلات از این دست بدون مشتری مانده و دولت نمی تواند برای این تعداد کاری  بکند.

 

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان این‌که واحدهای نیمه کاره مسکن مهر با تکمیل زیرساخت‌ها تا پایان سال آماده واگذاری خواهند شد به خانه ملت گفت:‌در صورتیکه دولت زیرساخت های این واحدها را فراهم کند دلیلی برای تاخیر در واگذاری آن ها به متقاضی وجود ندارد./ص

خبرگزاری دانشجو

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.