امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57350
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1396 - 20:10 | | ارسال توسط :

مشارکت مردم در انتخابات تأمین کننده امنیت کشور و برطرف کننده تهدید دشمنان است

به گزارش بابل نوین، سید محمد حسینی عضو جبهه یکتا در ارتباط بااهمیت حضور پرشور و حماسه ساز در انتخابات اظهار داشت: شرکت در انتخابات در عین حال که حق مردم است و می توانند در سرنوشت کشور نقش آفرینی کنند و یک فرد اصلح را برای اداره کشور انتخاب کنند، در عین حال یک تکلیف […]

به گزارش بابل نوین، سید محمد حسینی عضو جبهه یکتا در ارتباط بااهمیت حضور پرشور و حماسه ساز در انتخابات اظهار داشت: شرکت در انتخابات در عین حال که حق مردم است و می توانند در سرنوشت کشور نقش آفرینی کنند و یک فرد اصلح را برای اداره کشور انتخاب کنند، در عین حال یک تکلیف است و همه ما موظف هستیم که برای آبادانی ایران عزیزمان در این امر مهم شرکت کنیم.

وی افزود: میزان مشارکت مردم در هر کشوری بیانگر پیوند مردم با نظام آن کشور است و قطعا هر نظامی که از پشتوانه مردمی بیشتری برخوردار باشد می تواند در منطقه و در سطح جهان موقعیت ممتازی را به دست بیاورد و به لطف خدا و مردم عزیزمان موقعیت میهن اسلامی ایران به گونه ای است که بدخواهان نظام جمهوری ایران پذیرفته اند که یک روند دموکراتیک در ایران حکم فرماست و رقابت در صحنه انتخابات سوری نبوده و کاملا جدی است و به هیچ عنوان فرمایشی و تشریفاتی نیست.

حسینی بیان داشت: لذا بر این مبنا میزان مشارکت مردم در انتخابات تامین کننده امنیت کشور و برطرف کننده حجمه ها و  تهدید دشمنان خواهد بود و نقش بازدارنده در برابر این تهدیدها را ایفا می کند.

عضو جبهه یکتا تصریح کرد: امیدوارم در این دوره انتخابات نیز همانند دوره های قبلی مردم با شور و هیجان در انتخابات شرکت کنند و حماسه بیآفرینند و تداوم نظام اسلام را تامین کنند.

وی خاطر نشان کرد: با مشارکت در انتخابات در حال قدرت بخشی به پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و این مشارکت اهداف نظام های سلطه جویانه دشمنان را خنثی می کنند و باید تلاش همه مردم در جهت اعتلای کشور و نظام اسلامی و سربلندی آن باشد.

عضو جبهه یکتا بیان داشت: دشمنان ایران که در جهت براندازی نظام حکومت جمهوری اسلامی تلاش میکنند به دلیل حمایت همیشگی مردم ایران از این آب و خاک اهداف شوم خود را منتفی می دانند و  بر همین مبنا کمتر مشاهده می شود که بخواهند انتخابات را تهدید کنند و چاره ای ندارند جز آن که در چار چوب قوانین نظام مبین جمهوری اسلامی ایران رفتار کنند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.