امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57387
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, انتخابات, سیاسی تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1396 - 13:44 | | ارسال توسط :

مشارکت مردم در انتخابات عامل اقتدار نظام است

امام‌جمعه بابل گفت: مشارکت مردم در انتخابات عامل اقتدار نظام است و این حضور مردمی مهر تاییدی بر صلاحیت نظام و انقلاب اسلامی ایران می‌زند، از این‌رو حضور مردم ایران در انتخابات در سراسر جهان بسیار مورد توجه قرار دارد.


به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام روحانی امام‌جمعه بابل در اولین ساعات رأی‌گیری دوازدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره‌  انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در امام‌زاده قاسم(ع)  آرای خود را به صندوق انداخت.

خطیب‌جمعه بابل با اشاره به نقش مردم در تعیین سرنوشت خویش اظهار کرد: انتخابات در حقیقت مشارکت مردم در سرنوشت خودشان است، بهترین امری که آحاد انسانی در طول عمر خویش باید به آن توجه کنند این است که در مسائل اجتماعی، سیاسی و همه امور سرنوشت‌ساز وظیفه دارند شرکت کنند.

وی افزود: مصالح مردم با آرای آنان به دست می‌آید، یکی از این مصالح مسئله مدیریت انسانی است،مصلحت و ثواب یک ملت در دستان کسانی است که مسئولیت مدیریت را برعهده می‌گیرند و این امر امانت بسیار سنگینی است،که هم مردم و هم مسئولان باید ببینند چه کسانی امین هستند و چه کسانی شایسته اند، چه کسانی در این زمینه صلاحیت دارند تا کار به دست آنها سپرده شود.

امام‌جمعه بابل مشارکت مردم در انتخابات را مهر تاییدی بر نظام  دانست و خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات عامل اقتدار نظام است و این حضور مردمی مهر تاییدی بر صلاحیت نظام و انقلاب اسلامی ایران می‌زند، از این‌رو حضور مردم ایران در انتخابات در سراسر جهان بسیار مورد توجه قرار دارد.

حجت‌الاسلام روحانی در پایان گفت: تبلور اقتدار نظام و ملت ایران در انتخابات است.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.