امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 87829
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی تاریخ انتشار : 30 خرداد 1400 - 9:49 | | ارسال توسط :

مشارکت ۵۲.۵ درصدی بابلی‌ها در انتخابات ۱۴۰۰ +نتایج انتخابات

قربانعلی ولی‌زاده ، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل از همه مردم شهرستان که در انتخابات ۱۴٠٠ حضور یافتند و از عوامل دست‌اندرکار در روند این انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم.

به گزارش بابل نوین، قربانعلی ولی‌زاده، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت: از همه مردم شهرستان که در انتخابات ۱۴٠٠ حضور یافتند و از همه عوامل دست‌اندرکار در روند این انتخابات تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود:در جلسه‌ای که غروب دیروز با حضور اعضای هیات نظارت انتخابات شوراها، رئیس دادگستری و دادستان در فرمانداری ویژه شهرستان برگزار شد، نتایج انتخابات شورای اسلامی شهرهای شهرستان بابل مورد تایید قرار گرفته و آگهی رسمی صادر شد.

رئیس هیات اجرائی برگزاری انتخابات۱۴۰۰ شهرستان بابل ادامه داد : در انتخابات ۱۴٠٠ در شهرستان بابل ۲٠۹ هزار و ۱۳٠ نفر مشارکت کردند که با توجه به جمعیت ۵۳۲ هزار نفری شهرستان (بر اساس سرشماری سال ۹۵)، میزان مشارکت در شهرستان ۵۲.۵ درصد بوده است.

این مقام مسئول اعلام کرد: از تاریخ انتشار آگهی اسامی به مدت دو روز، هیات اجرایی مستقر در فرمانداری شکایت و اعتراض نامزدها را دریافت می‌کند.

ریاست جمهوری

 خبرگان رهبری

شورای اسلامی شهر بابل

انتهای پیام/(ر.ق)

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.