امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70466
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 25 آبان 1396 - 12:38 | | ارسال توسط :

مشهد؛ میزبان همایش هم‌اندیشی مداحان نخبه ملی است

به گزارش بابل نوین، محمد فراهانی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با اعلام خبر برگزاری همایش هم‌اندیشی مداحان نخبه ملی کشور گفت: این همایش امسال در مشهد مقدس در ایام ماه ربیع برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه امسال هشتمین سال برگزاری این همایش است، یادآور شد: در سال‌های گذشته بسیاری از مداحان و ذاکران جوان […]

به گزارش بابل نوین، محمد فراهانی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با اعلام خبر برگزاری همایش هم‌اندیشی مداحان نخبه ملی کشور گفت: این همایش امسال در مشهد مقدس در ایام ماه ربیع برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال هشتمین سال برگزاری این همایش است، یادآور شد: در سال‌های گذشته بسیاری از مداحان و ذاکران جوان و پیشکسوت اهل‌بیت(ع) در سراسر کشور اعم از سعید حدادیان، صادق آهنگران، سیدمهدی میرداماد، سیدمجید بنی‌فاطمه، حسین سازور، برادران طاهری، حسین طاهری، محمدحسین حدادیان و … در این مراسم شرکت می‌کردند و امسال در هشتمین دوره این همایش نیز شرکت خواهند داشت.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور درباره مدت برگزاری همایش هم‌اندیشی مداحان نخبه ملی اظهار کرد: این همایش به مدت سه روز در مشهد برگزار می‌شود که مداحان و ذاکران نیز دو شب از آن را در صحن دارالهدایه حرم مطهر امام رضا(ع) به مداحی و روضه‌خوانی می‌پردازند.

فراهانی درباره هدف برگزاری این همایش نیز خاطرنشان کرد: «هم‌افزایی، تألیف قلوب، دریافت نظرات و پیشنهادات نخبگان عرصه مداحی و بکارگیری آنها در راستای برنامه‌ریزی تشکلات مربوط مداحی» از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.