امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54488
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 25 فروردین 1396 - 23:34 | | ارسال توسط :

مشکلات باغداران مازندران همچنان پابرجا است

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، محمد دامادی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: هنوز کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت برای جبران خسارات برف محقق نشده است و مشکل بخش کشاورزی همچنان وجود دارد. وی با بیان اینکه پروژه‌ها به خوبی پیش نمی‌رود، افزود: جاده ساری – تاکام به قربانگاه تبدیل شده است و انتظار […]

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، محمد دامادی طی گفت‌وگویی اظهار کرد: هنوز کمک ۲۰۰ میلیارد تومانی دولت برای جبران خسارات برف محقق نشده است و مشکل بخش کشاورزی همچنان وجود دارد.

وی با بیان اینکه پروژه‌ها به خوبی پیش نمی‌رود، افزود: جاده ساری – تاکام به قربانگاه تبدیل شده است و انتظار ما از دولت توجه به مسائل است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان باید نشستی با مجمع نمایندگان استان برگزار می‌شد، تصریح کرد: زباله مشکل جدی استان است و باید به آن پرداخته شود.

دامادی خاطرنشان کرد: در بحث جاده‌های موصلاتی بنادر، منطقه آزاد و غیره نمایندگان استان حرف‌هایی برای گفتن دارند و باید در این حوزه به آن توجه شود.

وی با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی مشکلات عدیده‌ای وجود دارد، بیان کرد: امیدواریم به این قشر عظیم تولیدکننده کشور توجه اساسی شود.

نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در پایان درباره بیمه محصولات، خواستار ترسیم ساز و کار درستی از سوی دولت شد و گفت: پرداخت خسارت‌ها متناسب با حجم خسارات نیست و باید ساز و کار بیمه و بسته‌های حمایتی درست شود./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.