امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59997
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 01 تیر 1396 - 18:58 | | ارسال توسط :

مصباحی مقدم: رژیم صهیونیستی چاره‌ای جز پذیرفتن موجودیت فلسطین ندارد

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در ارتباط با اهمیت روز جهانی قدس اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام روز قدس از سوی امام راحل فلسطین به بزرگترین دغدغه جهان اسلام مبدل شد و بعد از آن نیز مساله جهان بشریت قرار گرفت. وی افزود: مسلمانان با حضور […]

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی‌مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در ارتباط با اهمیت روز جهانی قدس اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام روز قدس از سوی امام راحل فلسطین به بزرگترین دغدغه جهان اسلام مبدل شد و بعد از آن نیز مساله جهان بشریت قرار گرفت.

وی افزود: مسلمانان با حضور منسجم در راهپیمایی روز قدس مخالفت خود را با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنند و نتیجه این اعتراض تقویت محور مقاومت است و همچنین مردم مظلوم فلسطین از یک شرایط بسیار سخت و تنگنایی که در آن گرفتار بودند با حمایت‌های جهان اسلام به ویژه کشور ایران به یک مقاومت مسلحانه قوی تبدیل شدند.

مصباحی‌مقدم تصریح کرد:‌ رژیم اشغالگر اسرائیل ناگزیر به قبول موجودیت فلسطین و محور مقاومت شده و از طرفی چاره‌ای ندارد جز اینکه موجودیت فلسطین را بپذیرد آن هم به این دلیل که ملت فلسطین با حمایت ایران توانست ماهیت خود را تثبیت کرده و قدرت خود را به رخ صهیونیست‌ها بکشند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز بیان داشت:‌ قدرت محور مقاومت به حدی رسیده که حتی در یک حمله ۵۱ روزه موفق به ایستادگی در برابر رژیم اشغالگر صهیونیستی شده و توانستند با صلابت هرچه بیشتر به مقاومت بپردازند و وظیفه ماست که حمایت خود را ادامه دهیم به امید آنکه این اتحاد منجر به آزادسازی فلسطین شود.

مصباحی‌مقدم در پایان خاطرنشان کرد: حضور حماسی مردم در روز قدس می‌تواند این مسئله را به جهانیان اعلام کندکه ملت ما ظلم ستیز بوده و حامی محرومان، مستضعفان و کسانی است که مورد ظلم قرار گرفتند و بیش از پیش این مسئله را اثبات خواهیم کرد که دستخوش سیاست بازی‌های جهان استکباری و تردیدهایی که دولت‌های منفعل عربی دچار آن هستند نشده و ذره‌ای از مسیری که امام(ره) در این زمینه ترسیم کرده‌اند دور نخواهیم شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.