امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59479
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 26 خرداد 1396 - 15:12 | | ارسال توسط :

مصلای بزرگ بابل به قلب تپنده فرهنگی شهرستان تبدیل خواهد شد

مسئول ستاد نمازجمعه بابل گفت: نمازجمعه یک نهاد حکومتی در نظام جمهوری اسلامی است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به عنوان قرارگاه فرهنگی، این مکان مقدس به قلب تپنده فرهنگی شهرستان تبدیل خواهد شد.

به گزارش بابل نوین، رضا پورقلی مسئول ستاد نمازجمعه بابل در سخنرانی پیش از خطبه نمازجمعه امروز این شهر اظهار کرد: ستاد نمازجمعه بابل نخستین ستاد نمازجمعه شکل گرفته در سطح مازندران بود.

وی افزود: ستاد برگزاری نمازجمعه بابل در طول سال‌های گذشته ۱۶ شهید را تقدیم نظام اسلامی کرده است که این از برکات این مکان مقدس است.

مسئول ستاد نمازجمعه بابل ادامه داد: در راس نهاد نمازجمعه مقام معظم رهبری قرار دارد که هدایتگر این نهاد و این برای اعضای ستاد بسیار ارزشمند و قابل احترام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: ۳۲ عضو فقید نمازجمعه بابل از ابتدای شکل‌گیری این نهاد با برکت تا پایان عمر مخلصانه در این سنگر سیاسی و عبادی خدمت کردند و اعضای ستاد نمازجمعه بدون هیچ چشم‌داشت مادی و برای رضای الهی در این نهاد حضور دارند.

پورقلی با اشاره به برخی از برنامه‌های آتی این ستاد گفت: جوانگرایی اعضای ستاد نمازجمعه بابل در اولویت برنامه‌های ستاد قرار دارد و از حضور جوانان علاقه‌مند به فعالیت در ستاد نمازجمعه استقبال می‌کنیم.

وی افزود: ۱۰ مجری در سطح نمازجمعه بابل مسوولیت اجرای برنامه‌های ستاد را بر اساس زمانبندی پیش‌بینی شده بر عهده دارند که این یکی از نقاط قوت تیم اجرایی مصلی است.

مسئول ستاد نمازجمعه بابل با اشاره به مشکلات زیربنایی و ساختاری مصلی این شهر اظهار کرد: بخش‌های عمده‌ای از مصلای بزرگ بابل فرسوده شده و نیاز به بازسازی دارد، تکمیل سیستم سرمایش و گرمایش مصلا نیاز به ۱۶ دستگاه پکیج دیگر و برای تکمیل مفروش کردن مصلای بزرگ جمعه بابل نیازمند به ۱۱۰۰ متر مربع فرش و موکت دیگر است.

وی ادامه داد: نمازجمعه یک نهاد حکومتی در نظام جمهوری اسلامی است ولی متاسفانه از هرگونه ردیف بوددجه دولتی بی‌بهره است هرچند مصلای بزرگ بابل سرمایه‌ای عظیم برای این شهرستان است و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری به عنوان قرارگاه فرهنگی، این مکان مقدس به قلب تپنده فرهنگی شهرستان تبدیل خواهد شد.

پورقلی  در پایان گفت: ستاد نمازجمعه بابل دارای تعامل خوب و سازنده با ادارات و نهادهای شهرستان بابل در مسیر فعالیت‌های خود و رفاه نمازگزاران جمعه است و از شورای شهر بابل و شهرداری به خاطر همکاری‌های خوبشان تشکر می‌کنم، از اعتماد امام‌جمعه محترم بابل به اعضای خدوم نمازجمعه این شهر در جهت فعالیت‌های این ستاد سپاسگذارم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.