امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 55050
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 31 فروردین 1396 - 16:40 | | ارسال توسط :

معترضان به نتایج احراز صلاحیت‌های انتخابات شوراها از شنبه آتی اقدام کنند

به گزارش بابل نوین، “قاسم میرزایی نیکو” عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کشور ، از رد صلاحیت کمتر از ۱۰ درصد نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستای کل کشور در جریان بررسی صلاحیت‌ها خبر داد. نماینده مردم دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: نتایج اولیه صلاحیت‌های نامزدها از روزهای شنبه و […]

به گزارش بابل نوین، “قاسم میرزایی نیکو” عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کشور ، از رد صلاحیت کمتر از ۱۰ درصد نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستای کل کشور در جریان بررسی صلاحیت‌ها خبر داد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه تصریح کرد: نتایج اولیه صلاحیت‌های نامزدها از روزهای شنبه و یکشنبه (دوم و سوم اردیبهشت ماه) به این افراد ابلاغ می‌شود و آن‌ها می‌توانند اعتراض خود را به هیأت‌های نظارت از این تاریخ به بعد ارسال کنند.

میرزایی‌نیکو بیان داشت: اعتراضات داوطلبان در شهرستان‌ به استان مربوطه و در ادامه از استان هم به هیئت مرکزی برای بررسی ارسال می‌شود.

عضو هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کشور خاطرنشان کرد: هیأت‌های نظارت هم در مدت زمان ده روز فرصت دارند تا به این موضوعات رسیدگی کرده و نظر قطعی خود را اعلام کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.