امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64918
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 13 شهریور 1396 - 10:23 | | ارسال توسط :

معرفی نفرات برتر رشته حفظ و معارف نهج البلاغه چهلمین دوره مسابقات قرآن

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام ناصر جوانبخت رئیس ستاد اجرایی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم افزود: در پایان رقابت‌های رشته حفظ و معارف نهج البلاغه ، سیدرضا کاظمی از مازندران، سیدمحسن روحانی از تهران و مهدی حکیمی راد از گیلان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. وی اضافه کرد: همچنین سیدمحمد مجتبی صفائی از […]

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام ناصر جوانبخت رئیس ستاد اجرایی چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم افزود: در پایان رقابت‌های رشته حفظ و معارف نهج البلاغه ، سیدرضا کاظمی از مازندران، سیدمحسن روحانی از تهران و مهدی حکیمی راد از گیلان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
وی اضافه کرد: همچنین سیدمحمد مجتبی صفائی از قم و حسن فرخی مقدم از ایلام در این رقابت به رتبه‌های چهارم و پنجم دست یافتند.
وی اظهار کرد: رشته حفظ و معارف نهج البلاغه از جمله رشته‌های جدید در مسابقات قرآنی است که امسال استقبال خوبی از این رشته صورت گرفت.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی بیان کرد: این رشته با انتخاب ۴۰ حکمت از حکمت‌های نهج البلاغه برگزار شد و بسیاری از مسابقه دهندگان نیز نتیجه بسیار خوبی را داشتند به طوری که از ۲۵ امتیاز مرحله نیمه نهایی، افراد راه یافته به مرحله نهایی با امتیاز‌های بالای ۲۳ به این مرحله راه یافتند.

 

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.