امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58934
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 17 خرداد 1396 - 20:22 | | ارسال توسط :

ملاقات نماینده ویژه پوتین در امور سوریه با جابری انصاری

به گزارش بابل نوین، الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه که برای گفتگو با مقامات کشورمان پیرامون آخرین تحولات بحران سوریه و توافقات «روند آستانه» به تهران سفر کرده است، امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶ با حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد. لاورنتیف […]

به گزارش بابل نوین، الکساندر لاورنتیف نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور سوریه که برای گفتگو با مقامات کشورمان پیرامون آخرین تحولات بحران سوریه و توافقات «روند آستانه» به تهران سفر کرده است، امروز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۹۶ با حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه دیدار و تبادل نظر کرد.

لاورنتیف در ابتدای این دیدار ضمن تسلیت به مناسبت حملات تروریستی امروز تهران، با جمهوری اسلامی ایران و قربانیان این رویداد ابراز همدردی کرد. جابری انصاری نیز استفاده ابزاری برخی کشورها از تروریسم برای رسیدن به اهداف سیاسی خود را از عوامل عمده گسترش امواج تروریسم و ناامنی در منطقه و جهان دانست.

طرفین در این دیدار ضمن بررسی آخرین تحولات سوریه، در خصوص سند ایجاد مناطق چهارگانه کاهش تنش در سوریه، جزئیات این توافق و نحوه اجرای ترتیبات امنیتی مربوط به این مناطق گفت و گو کردند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.