امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77105
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 30 دی 1396 - 11:48 | | ارسال توسط :

مهلت ثبت‌نام آزمون ملی حفظ و مفاهیم قرآن تا ۶ بهمن تمدید شد

به گزارش بابل نوین، به دلیل تماس های فراوان و تقاضای علاقه‌مندان ، مهلت ثبت‌نام شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا پایان روز ششم بهمن‌ماه تمدید شد. براساس این گزارش ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از هجدهم آذرماه آغاز و تا پایان دی‌ماه تمدید شده بود که برای […]

به گزارش بابل نوین، به دلیل تماس های فراوان و تقاضای علاقه‌مندان ، مهلت ثبت‌نام شرکت در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا پایان روز ششم بهمن‌ماه تمدید شد.

براساس این گزارش ثبت‌نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم از هجدهم آذرماه آغاز و تا پایان دی‌ماه تمدید شده بود که برای دومین بار به‌دلیل در خواست مکرر علاقه‌مندان تا ششم بهمن‌ماه تمدید شد.

گفتنی است در حالیکه تاکنون بیش از۱۳۱ هزار نفر در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم ثبت‌نام کرده‌اند، استان اصفهان با بیش از ۱۸ هزار ثبت‌نام و استان فارس با ثبت‌نام بیش از ۱۰ هزار نفر و تهران با بیش از ۹ هزار نفر ثبت‌نام در صدر استانهای ثبت‌نام کننده در این آزمون قرار دارند.

استانهای ایلام با نفر۸۸۰ ثبت‌نام، کهگیلویه و بویراحمد با ۹۰۰ نفر ثبت‌نام و بوشهر با نفر ۹۰۰ در رتبه‌های انتهایی ثبت‌نام این آزمون هستند.

آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم با مشارکت و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه پنجشنبه دهم اسفندماه در بیش از ۲۶ رشته و در ۴۲۰ حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.