امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 18 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 6773
  پرینتخانه » اخبار برگزیده اصلی تاریخ انتشار : 09 خرداد 1394 - 16:59 | | ارسال توسط :

مهندس فرهاد عسکری شهردار بابل خبر داد

 به گزارش بابل نومه پروژه زیر گذر  آزادگان  بابل (ارتباطی خیابان آیت الله خامنه ای و خیابان آیت الله طالقانی)  نیمه شعبان در تاریخ ۹۴/۳/۱۲ ساعت ۱۰ صبح افتتاح خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل مهندس عسکری در بازدیدی که روز پنجشنبه مورخ ۳۱/۲/۹۳ از پروژه زیرگذر شهرک آزادگان (ارتباطی خیابان آیت الله […]

 به گزارش بابل نومه پروژه زیر گذر  آزادگان  بابل (ارتباطی خیابان آیت الله خامنه ای و خیابان آیت الله طالقانی)  نیمه شعبان در تاریخ ۹۴/۳/۱۲ ساعت ۱۰ صبح افتتاح خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری بابل مهندس عسکری در بازدیدی که روز پنجشنبه مورخ ۳۱/۲/۹۳ از پروژه زیرگذر شهرک آزادگان (ارتباطی خیابان آیت الله خامنه ای و خیابان آیت الله طالقانی) داشت گفت: با توجه به حجم ترافیک در ورودی آمل به بابل که راه ارتباطی جاده کناره و مرکز کشور به شهر بابل می باشد این پروژه جهت روان سازی و کاهش بار ترافیکی و تسهیل در رفت و آمدها اجرایی شده است.

مهندس عسکری در ادامه افزود: اجرای این پروژه پس از مطالعه و گرفتن طرح توسط مشاور فنی شهرداری،  با اعتبار مبلغ ۳/۷۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال آغاز و به زودی همزمان با میلاد حضرت ولی عصر(عج) افتتاح خواهد شد.

وی در پایان از همکاران خدوم خود در شهرداری و حوزه معاونت عمرانی که به صورت امانی ، با تلاش شبانه روزی خود در اجرای هرچه بهتر این پروژه، باعث کاهش هزینه و دقت در اجرای آن شدند تقدیر و تشکر نمود.


 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.