امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 66360
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 04 مهر 1396 - 10:43 | | ارسال توسط :

موکب های مازندران در کشور عراق

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برپایی موکب اوقاف مازندران در شهر کوت عراق خبر داد و گفت: موکب اوقاف مازندران در جوار موکب اوقاف استان‌های گیلان، گلستان و لرستان برپا خواهد شد. وی با بیان اینکه مسلمانان جهان در اربعین حسینی باید اتحاد و همبستگی خود را […]

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از برپایی موکب اوقاف مازندران در شهر کوت عراق خبر داد و گفت: موکب اوقاف مازندران در جوار موکب اوقاف استان‌های گیلان، گلستان و لرستان برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسلمانان جهان در اربعین حسینی باید اتحاد و همبستگی خود را به جهانیان اثبات کنند، افزود: اربعین حسینی گردهمایی بزرگ مسلمانان جهان، کنگره عظیم حسینی و بی‌‌سابقه جهان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: بسیاری از کشورهای مختلف و حتی استکبار جهانی چشم به اربعین حسینی دوخته‌اند و حتی به‌دنبال این هستند که پیاده‌روی اربعین حسینی را کم‌رنگ جلوه دهند و یا آن را سانسور خبری کنند.

وی افزود: اوقاف مازندران در حال تدارک برای حضوری فعال و اثرگذار در پیاده‌روی اربعین حسینی و برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه انجام داده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران حضور سازمان اوقاف در اربعین حسینی را ضروری دانست و گفت: ظرفیت اوقاف برای حضور فعال در راهپیمایی اربعین حسینی بسیار بالا است و از این رو اوقاف مازندران تلاش می‌کند حضوری اثرگذار در اربعین امسال داشته باشد.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: خیمه معرفت عاشورایی امسال با حضور روحانیون مبلغ اعزامی از قم و مبلغان بومی در جوار بقاع متبرکه شاخص مجری برپا شد.

وی افزود: روحانیون در این خیمه معرفت پاسخگوی سؤالات شرعی، شبهات دینی عزاداران حسینی هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: ۳۷ نفر از طلبه استان که در قم هستند سال گذشته به استان اعزام شدند که امسال ۱۵۰ نفر به مناطق استان اعزام می‌شوند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.