امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70681
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 26 آبان 1396 - 11:14 | | ارسال توسط :

نابب قهرمانی مازندرانی‌ها در آب‌های آرام

به گزارش بابل نوین، بیست و نهمین دوره مسابقات آب‌های آرام قهرمانی کشور با نایب قهرمانی تیم مازندران در هر دو رده بزرگسالان و جوانان به پایان رسید. بیش از ۲۰۰ قایقران از ۱۹ استان ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه در مواد کایاک و کانو در دریاچه آزادی مصاف دادند و در پایان و در رده […]

به گزارش بابل نوین، بیست و نهمین دوره مسابقات آب‌های آرام قهرمانی کشور با نایب قهرمانی تیم مازندران در هر دو رده بزرگسالان و جوانان به پایان رسید.

بیش از ۲۰۰ قایقران از ۱۹ استان ۲۳ تا ۲۵ آبان ماه در مواد کایاک و کانو در دریاچه آزادی مصاف دادند و در پایان و در رده سنی بزرگسالان تهران با ۲۷۴ امتیاز قهرمان شد، مازندران با ۲۳۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و همدان با ۲۳۴ امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد.

در رده سنی جوانان نیز گیلان با ۲۶۴ امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، مازندران با ۲۵۵ امتیاز دوم شد و تهران با ۲۴۶ امتیاز در رده سوم ایستاد.

در روز پایانی مسابقات در ۲۰۰ متر برگزار شد که مازندرانی‌ها چند مدال کسب کردند.

در فینال کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بزرگسالان علی آقامیرزایی از گیلان مقام اول، پوریا شریفی از تهران مقام دوم و آرش قنبری از مازندران مقام سوم را بدست آوردند.

در فینال کانوی یکنفره ۲۰۰ متر جوانان عرفان زنده پی از بوشهر اول، رشاد وفایی از کردستان دوم و عبداله مشایخ بخشی از مازندران سوم شدند.

در فینال کانوی دونفره ۲۰۰ متر بزرگسالان کیا اسکندانی و معراج محمدزاده از تهران مقام اول، مهدی بحری پور و عباس بحری پور از آذربایجان شرقی مقام دوم و پوریا کنتورچیان و نبی رضایی از مازندران مقام سوم را بدست آوردند.

در فینال کایاک دونفره ۲۰۰ متر جوانان شایان مافی و ابوالفضل درجزی از گیلان، مهرشاد شریفی و امیر خوانساری از مازندران و مرتضی کلانتری و محمد نقدی از لرستان مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

در فینال کانوی دونفره ۲۰۰ متر جوانان عرفان زنده پی و امیرحسین ماهینی از بوشهر اول، طا‌ها مقدم و آرمین بحری از تهران دوم و عبداله مشایخ بخشی و سهیل خزایی از مازندران سوم شدند.

در فینال کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر جوانان تیم گیلان با ترکیب ابوالفضل درجزی، شایان مافی، محمد زارع و محمدرضا صیاد مقام اول، تیم مازندران با ترکیب مصطفی علیخانی، یوسف پشتوان، محمد بالی اسلامی و علی طاهری از مازندران مقام دوم و تیم تهران با ترکیب کورش فرجی، امیر رضانژاد، پوریا علیمحمدی و آرمین حیدرزاده مقام سوم را بدست آوردند.

در فینال کایاک چهارنفره ۲۰۰ متر بزرگسالان تیم مازندران با ترکیب یاسر هدایتی، امین بوداغی، آرش قنبری و میلاد قاسمی مقام اول، تیم گیلان با ترکیب علی آقامیرزایی، امیر آقامیرزایی، پیمان قوی دل و آرش بصارت دار مقام دوم و تیم تهران با ترکیب علیرضا جهان نما، میثم فتاحی، سجاد فرشچی و مسعود شاهپوری مقام سوم را بدست آوردند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.