امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Wednesday, 1 May , 2024
امروز : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 71967
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 04 آذر 1396 - 18:23 | | ارسال توسط :

نارضایتی مردم، افزایش قیمت نان را متوقف کرد

به گزارش بابل نوین، علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران در خصوص توقف افزایش قیمت نان اظهار کرد: تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نارضایتی هایی نسبت به افزایش قیمت نان داشتند به همین علت بالا رفتن نرخ نان تا زمان تشکیل کارگروه بعدی ستاد تنظیم بازار متوقف می شود. به گفته وی، وزیر صنعت، معدن و تجارت […]

به گزارش بابل نوین، علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران در خصوص توقف افزایش قیمت نان اظهار کرد: تولیدکنندگان و مصرف کنندگان نارضایتی هایی نسبت به افزایش قیمت نان داشتند به همین علت بالا رفتن نرخ نان تا زمان تشکیل کارگروه بعدی ستاد تنظیم بازار متوقف می شود.

به گفته وی، وزیر صنعت، معدن و تجارت دستور داده در خصوص ابلاغ افزایش قیمت نان تا زمان تشکیل جلسه مجدد ستاد تنظیم بازار دست نگه داشته شود علاوه بر این مورد توقف افزایش قیمت نان مربوط به کل کشور بوده است.

رییس اتاق اصناف ایران تصریح کرد: با توجه به توقف افزایش قیمت نان در کشور واحد های صنفی باید با همان نرخ قبلی در صدد فروش نان برآیند.

فاضلی ادامه داد: قرار است موضوع افزایش قیمت و تعیین وزن چانه نان، مجددا در شورای آرد و نان مورد بررسی قرار گیرد.

این مقام مسوول در پایان یادآورشد: برای تامین رضایت تولیدکننده و مصرف کننده در خصوص قیمت نان قرار است جلسه ای با حضور مسوولان ذیربط برگزار شود. بنابر این هر گونه افزایش قیمت نان تا اطلاع ثانوی در کشور تخلف محسوب می شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.