امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57493
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, انتخابات, سیاسی تاریخ انتشار : 30 اردیبهشت 1396 - 18:51 | | ارسال توسط :

نامزدهای انتخابات با کنار گذاشتن حس رقابت فصل رفاقت را با شور و نشاط مضاعف آغاز کنند

محسن شیخی‌عزیزی امام‌جمعه بخش لاله‌آباد بابل در پیامی به مناسبت انتخابات 29 اردیبهشت از حضور پرشور و گسترده مردم در این انتخابات تشکر کرد.

به گزارش بابل نوین، محسن شیخی‌عزیزی امام‌جمعه بخش لاله‌آباد بابل در پیامی به مناسبت انتخابات ۲۹ اردیبهشت از حضور پرشور و گسترده مردم در این انتخابات تشکر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر ملت ایران در حماسه‌ای زیبا، حضوری شکوهمند را خلق کردند که در صفحه تاریخ جهان نقش خواهد بست و مایه فخر و مباهات برای همه دوستان و علاقمندان به این نظام در سراسر عالم و  بهت و حیرت زورگویان است.

همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند تک تک آراء در تثبیت نظام خواهد بود و انشالله شاهد برکات و اثرات آن در نزدیک‌ترین زمان باشیم.

با تقدیم خالصانه درود به روان مطهر امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گرانقدر، تبریک و تهنیت به محضر امام‌المسلمین و با تقدیر و تجلیل از هوشمندی و درایت رهبری معظم این جانب از آحاد ملت بزرگ ایران در خلق این شکوه تقدیر و تشکر را داشته و از همه نامزدهای ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا که در بروز این حماسه ایجاد انگیزه نموده کمال امتنان را اعلام و از همه آنها درخواست داریم که با کنار گذاشتن حس رقابت فصل رفاقت را با شور و نشاط مضاعف آغاز کنند.

ضمن تبریک به تمام منتخبین هر دو عرصه ، عمل به وعده‌های داده شده با همتی بلند در خدمت‌رسانی به ملت غیور ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال آرزو دارم.

 اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

محسن  شیخی عزیزی

امام‌جمعه بخش لاله‌آباد

۱۳۹۶/۰۲/۳۰

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.