امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57384
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1396 - 9:04 | | ارسال توسط :

نامزد اصلح باید مردمی و پیرو خط رهبری باشد

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: مردم با توکل بر خدای تبارک و تعالی رییس جمهور اصلح را انتخاب می کنند که پیرو خط رهبری و با مردم باشد.

به گزارش بابل نوین، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، مدیر حوزه علمیه استان همدان شب گذشته در سخنرانی در مسجد مدرسه آخوند همدان،  گفت: حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح وظیفه شرعی مردم است.

وی افزود: رهبری فرمودند که کسی را انتخاب کنید که با نگاه به داخل مشکلات را حل کند و امام فرمود به کسی رأی بدهید که تمایل به غرب نداشته باشد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان ابراز داشت: کسانی که سند فرهنگ غربی را امضا کردند تمایل به فکر غربی دارند و ویژگی بعدی کارآمدی است و کسانی که نتوانستند مشکلات اقتصاد کشور را به حداقل برسانند اینها ملاک خوبی است که انسان به افرادی رای دهد که کارامدی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: قانون مداری بسیار مهم است چرا که برخی افراد سند ۲۰۳۰ را که تضعیف کننده اعتقادان در جامعه است و باید مجلس آن را تصویب می کرد بدون توجه اجرایی کردند.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: نامزد اصلح باید شرایط انقلابی، اسلامی و ولایی بودن را داشته باشند و این ها که دم از رهبری می زنند باید پیش از اجرا این سند را خدمت رهبری می بردند ولی این کار را نکردند.

وی گفت: مسائل خجالت آوری در این سند است که ریشه اخلاق و اعتقادات را نابود می کند و مردم با توکل بر خدای تبارک رییس جمهور اصلح را انتخاب می کنند که پیرو خط رهبری و با مردم باشد.

استاد درس خارج حوزه علمیه همدان افزود: مسأله حقوق نجومی را دولت فعلی رواج داد و سخنگوی دولت درباره یکی از این افراد گفت که اینها ذخیره نظام هستند و این مشکلی برای کشور است.

وی در پایان تصریح کرد: خط قرمز رهبر معظم انقلاب و مردم انقلابی فتنه گران بودند و برخی افراد از آنان حمایت و نام می برند در خط رهبری گام بر نمی دارند./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.