امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78255
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 16 بهمن 1396 - 15:47 | | ارسال توسط :

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران: ۱۸۰ تشکل‌ عضو اتاق بازرگانی ایران وجود دارد/ نتایج رتبه‌بندی تشکل‌های اقتصادی به‌زودی اعلام می‌شود

به گزارش بابل نوین،محمدرضا انصاری نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، امروز در آئین گشایش خانه تشکل‌های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اظهار کرد: تشکل ها در تخصص های گوناگون جمع می‌شوند و راه توسعه را باز می‌کنند و نقش مهمی در توسعه کشور دارند. وی اظهار کرد: نقش تبدیل شدن خواسته‌های تشکل‌ها به قوانین […]

به گزارش بابل نوین،محمدرضا انصاری نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، امروز در آئین گشایش خانه تشکل‌های اقتصادی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، اظهار کرد: تشکل ها در تخصص های گوناگون جمع می‌شوند و راه توسعه را باز می‌کنند و نقش مهمی در توسعه کشور دارند.

وی اظهار کرد: نقش تبدیل شدن خواسته‌های تشکل‌ها به قوانین هنوز در کشور خیلی ضعیف است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران، گفت: تشکل‌های عضو اتاق بازرگانی ایران ۱۸۰ مورد است، ولی این تعداد در حال افزایش است و این در حالی است که اتاق بازرگانی ایران اطلاعات کافی از تشکل‌های خود نداشت و با تشکل هیئت راهبردی به وضع تشکل‌های اتاق بازرگانی ایران رسیدگی شد.

انصاری گفت: شناسایی از سال گذشته آغاز شد و هم اکنون به مرحله رتبه بندی تشکل‌ها دست یافته‌ایم.

وی افزود: اتاق وظیفه دارد از موازی کاری تشکل‌ها جلوگیری کند که امسال تا قبل از پایان سال، رتبه بندی تشکل‌های اقتصادی را انجام خواهد داد.

به گفته انصاری، دور اول این رتبه بندی به زودی و ظرف دو تا سه هفته آینده اعلام خواهد شد، اگرچه ممکن است خطاهایی هم در کار باشد.

علا میرمحمد صادقی نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران، گفت: در حال حاضر تعداد تشکل‌های اتاق بازرگانی تهران کمتر از صد و پنجاه مورد است، در حالی که تعداد این تشکل‌ها باید حداقل به بیش از ۲۰۰ مورد افزایش یابد.

وی با اشاره به سفری به اتریش گفت: در آنجا در مورد کاهش تعرفه‌ها با سه وزیر وارد مذاکره شدیم که هر سه وزیر از ما خواستند، در این رابطه با رئیس اتاق بازرگانی صحبت شود و اشاره کردند که رئیس اتاق بازرگانی عضو هیئت دولت است و بدین ترتیب متوجه شدیم که رئیس اتاق بازرگانی از قدرت اقتصادی برخوردار است.

نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران بیان داشت: در حالی که این کشور در آن زمان حدود ۶ میلیون نفر جمعیت داشت، اما تعداد ۸۰۰ تشکیل داشتند و این قبیل مسائل لزوم توجه به تشکل ها را بیشتر می‌کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.