امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20370
  پرینتخانه » اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, سیاسی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 08 دی 1394 - 14:45 | | ارسال توسط :

نتایج اُفت و خیز‌های کاندیداهای مجلس در رای‌گیری اختصاصی آذرماه سایت بابل نوین

گزارشی از رای گیری در سایت خبری تحلیلی بابل نوین

رای-گیری-آذر-آرم

به گزارش بابل نوین،  استقبال مخاطبان و مردم خوب شهرستان بابل از بخش نظر سنجی سایت همچنان ادامه دارد و ما را در مسیر پیش رو یاری می رساند امیدواریم همچنان بی‌طرفانه به توانیم رسالت رسانه ای خود را انجام دهیم.

حضور روزانه بیش از  ۲۰۰۰ کاربر در سایت بابل نوین و شرکت ۲۷۲۴ رای‌دهنده در انتخابات آذر ماه باعث دلگرمی ما شده است از شما مخاطبین گرامی کمال تشکم..منتظر نظرات مخاطبان محترم بابل نوین هستیم.

در نتایج تحلیل آماری:

هرمز گرجی مانند آبان‌ماه همچنان در صدر جدول با ۳۷۰ رای دهنده در آذر‌ماه جایگاه خود را حفظ کرده است.

صفی الله فغانپور که در مهرماه اول و در آبان ماه  دهم شده بود با توجه بیشتر به فضای مجازی با۳۴۵ رای به صعود ۹ پله ای به جایگاه دوم  رسید.

علی‌رضا قلی‌زاده طوری که تازگی ها به جمع کاندیداهای مجلس شورای اسلامی پیوست با حمایت طرفداران خود با۳۱۵ رای به رتبه سوم رسید.

عابدین مومنی که در رای گیری آبان ماه رتبه دوم را داشت با ۱۶۸ رای به جایگاه چهارم افول کرد.

– یکی دیگر از چهره هایی که اخیرا وارد رقابت کاندیداها شد رامین علی‌آبادیان است که با۱۲۹ رای خود را در رتبه پنجم قرار داد.

علی اکبر ناصری نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی که در مهرماه رتبه هشتم و آبان‌ماه رتبه پنجم را از آن خود کرده بود با نزول یک پله ای و با ۱۲۱ رای در جایگاه ششم قرار گرفت.

سیف الله علی‌نیا هم که در مهرماه رتبه دهم داشت در آذر‌ماه نیز مانند آبان‌ماه البته با ۱۱۹ رای و بیشتر از ماه گذشته، در همان رتبه هفتم جا خوش کرده است.

– جایگاه هشتم هم شامل حال همت‌الله طاهرنژاد شد که با۱۰۳ رای نسبت به آبان ماه دو پله و نسبت به مهر ماه یک پله نزول داشته است.

– در مکان نهم احمد فاطمی با ۹۸ رای قرار گرفت که مهرماه در رتبه ششم و در آبان ماه جزو ده نفر هم نبود و دوباره به جمع  ده نفر اصلی این رقابت بازگشته است.

– و در آخرلیست ده نفر اصلی حسین نیاز‌آذری نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی با ۸۹ رای نسبت به ماه گذشته که در لیست ده نفره حضور نداشت پیشرفت و نسبت به مهرماه یک رتبه نزول داشته است.

نکات قابل توجه:

– تعداد ۵۰۳ رای در مهرماه و تعداد ۷۳۴ رای در آبان‌ماه و تعداد ۲۷۲۴ در آذر ماه نشان دهنده استقبال کاربران سایت، کاندیداها و طرفداران آنهاست.

– همچنان تازه واردها به عرصه سیاست و انتخابات در فضای مجازی موفق تر از دیگران عمل می کنند.

– حضور دو چهره تازه در لیست ده نفره و ورود به لیست بعد از ثبت نام در ستاد انتخابات بسیار تامل بر انگیز و نشان از زوم این دوستان برروی فضای رسانه‌ای است.

– نوسانات بسیار نمایندگان فعلی در این سه ماه رای گیری جای تعجب و توجه بیشتر دارد.

تذکر:  

– به هیچ‌وجه در ارائه آمار و تحلیل رای کاندیداهای احتمالی هیچ دخل و تصرفی صورت  نخواهد پذیرفت و بر این رسالت خویش واقفیم که امانت‌دار رای همشهریان عزیز هستیم  و گواه این حرفمان آمار و تحلیل‌های سه ماه مهر، آبان و آذرماه می‌باشد.

– رای‌گیری سایت بابل‌نوین بین کاربرانی که وارد سایت می‌شوند برگزار می‌شود، هیچ ارتباطی به تحقیقات میدانی شهری ندارد (چون در حیطه مسئولیت ما نیست) و صرفا در فضای مجازی صورت می‌پذیرد.

 

نتایج ده نفر اول آذر، آبان و مهر ماه :

nazar-sanji-.mehr94.babol-nomeh-130x4001 نظرسنجی آبان ماه ۲ده نفر اول آذر ماه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و مابقی کاندیداهای احتمالی در رتبه های بعدی قرار داشتند…

نتایج کلی رای گیریآذر، آبان و مهر ماه :

nazar-sanji-.mehr94.babol-nomeh-130x400 رای گیری آبانماه

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.