امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24318
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار ویژه, سخن سردبیر, سیاسی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 10 اردیبهشت 1395 - 0:50 | | ارسال توسط :

نتایج نهایی نظرسنجی انتخاباتی سایت بابل‌نوین

به گزارش بابل نوین، نظر به استقبال کاربران پایگاه خبری تحلیلی بابل نوین دور جدید نظر سنجی ها ۱۰ روز پیش شروع و در ساعت ۲۴ روز نهم اردیبهشت ۹۵ به پایان رسید. شرایط برای همه شرکت کنندگان برابر و در لحظه نتایج نظرسنجی قابل مشاهده بود که در روزهای ابتدایی استقبال محدود ولی در […]

۱۲۱۲۱۲

به گزارش بابل نوین، نظر به استقبال کاربران پایگاه خبری تحلیلی بابل نوین دور جدید نظر سنجی ها ۱۰ روز پیش شروع و در ساعت ۲۴ روز نهم اردیبهشت ۹۵ به پایان رسید.

شرایط برای همه شرکت کنندگان برابر و در لحظه نتایج نظرسنجی قابل مشاهده بود که در روزهای ابتدایی استقبال محدود ولی در ۳ روز پایانی همراه با تبلیغات انتخاباتی سنگین کاندیداها و ورود بیشتر در عرصه فضای مجازی رفته رفته بر تعداد رای دهندگان در نظرسنجی افزوده شد.

باتوجه به حضور تنها دو کاندیدا در این دور از انتخابات پیش بینی می‌شد تا تعداد رای دهندگان بصورت کلی کاهش خواهد داشت که امیدواریم این کاهش به صندوق های رای فردا کشیده نشود و شاهد حضور و رای حداکثری در پای صندوق‌های انتخابات باشیم.

۲۲۲۲۲۲

نتایج نهایی:

–  تعداد  ۱۹۵۷ نفر در این رای گیری شرکت کردند

– حسین نیاز آذری با  ۱۰۲۴ رای و ۵۲ درصد آرا به همراه طرفدارانش در این نظر سنجی جایگاه بهتری نسبت به رقیب خود کسب کرد.

– همت‌الله طاهر نژاد با ۹۳۳ رای و ۴۸ درصد آرا با اختلاف ۴ درصد و ۹۱ رای از رقیب خود جا ماند.

  • احتمالا در آرای کلی شهرستان تعداد شرکت کنندگان در رای دهی مجموع حدود پانزده الی بیست درصد کاهش خواهد داشت

نکته قابل ذکر انکه این نظر سنجی در فضای مجازی و با حضور کاربران پایگاه خبری تحلیلی بابل نوین انجام شد و شاید استناد خاصی برای اینکه فردا نام چه کسی از پای صندوق های رای توسط اراده مردم در خواهد آمد نباشد اما می تواند معیار کوچکی بر برتری نسبی حسین نیازآذری نسبت به همت‌الله طاهرنژاد در بین طرفداران و عموم مردم باشد .

باید منتظر انتخاب نهایی مردم باشیم تا ببینیم آیا تحلیل کارشناسان، هیئت تحریریه و نتایج آرای مردم چه خواهد شد.

لازم به ذکر است که در دور قبلی نظر سنجی‌ها تنها سایتی که نتیجه انتخابات بابل و دو مرحله ای شدن این انتخابات را درست تحلیل کرده بود با آدرس خبری http://babolnovin.ir/21312 این پایگاه خبری بود که نشان از توانمندی مجموعه در خدمت به جامعه و مردم بابل دارد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.