امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 53453
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 14 فروردین 1396 - 13:03 | | ارسال توسط :

نرخ مرغ سقوط کرد/ ثبات نرخ ماهی در بازار

به گزارش بابل نوین، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی درباره آخرین وضعیت نرخ مرغ و ماهی در بازار اظهار داشت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری با کاهش۱۰۰تومانی نسبت به ابتدای هفته ۴هزار و ۹۰۰،مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۶هزار و ۵۰۰، تحویل درب واحدهای صنفی ۶هزار و ۶۵۰ و خرده […]

به گزارش بابل نوین، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی درباره آخرین وضعیت نرخ مرغ و ماهی در بازار اظهار داشت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری با کاهش۱۰۰تومانی نسبت به ابتدای هفته ۴هزار و ۹۰۰،مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۶هزار و ۵۰۰، تحویل درب واحدهای صنفی ۶هزار و ۶۵۰ و خرده فروشی۷هزار و ۳۰۰تومان است.

وی درخصوص آخرین تحولات بازار مرغ در ایام نوروز گفت: از یکم تا چهارم فروردین به دلیل تعطیلی کشتارگاه ها و عدم بارگیری و عرضه قیمت مرغ روند صعودی به خود گرفت که نسبت به شرایط کنونی هزار تومان کاهش یافته که پیش بینی می شود، این روند تا پایان فروردین ماه به سبب کاهش تقاضا ادامه یابد.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۶هزارک۷۰۰،سینه با کتف۱۲، سینه بدون کتف۱۳و فیله مرغ ۱۵هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در خصوص آخرین وضعیت نرخ ماهی ها در بازار تصریح کرد: نرخ انواع ماهی به سبب فروانی عرضه از ابتدای اسفند تا کنون تغییری نداشته است.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.