امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67681
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر, مذهبی تاریخ انتشار : 23 مهر 1396 - 16:09 | | ارسال توسط :

نشست مجمع خیرین قرآنی بابل برگزار شد+ تصاویر

اولین جلسه مجمع خیرین قرآنی بابل در دفتر امام‌جمعه این شهر برگزار شد.

به گزارش بابل نوین، به همت کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی بابل و با مشارکت دارالقرآن الکریم استان مازندران اولین نشست مجمع خیرین قرآنی بابل یکشنبه ۲۳ مهر در دفتر امام‌جمعه این شهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام‌جمعه بابل در این نشست اظهار کرد: فعالیت‌های قرآنی اهمیت بسیار بالایی دارند از این‌رو  لازم است قرآن در تمام فعالیت‌ها سرلوحه قرار گیرد و از مراکز قرآنی برای گسترش معارف قرآنی پشتیبانی و حمایت شود زیرا گسترش فرهنگ قرهنگ کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی خواهد داشت.

وی افزود: ما باید به گونه‌ای تلاش کنیم که قرآن در زندگی ما نقش‌آفرینی کند و دستورالعمل های قرآنی باید در دو محور گفتمانی و  کاربردی در همه شئونات جامعه عملی شود تا آن را به یک جامعه قرآنی کامل تبدیل کنیم.

گفتنی‌است در این نشست با حضور ۲۰ نفر از فعالان و خیرین قرآنی اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل این مجمع  انتخاب شدند  و حمایت از فعالان قرآتی، موسسات و خانه‌های قرآنی روستایی و پشتیبانی از ساخت‌وساز مکان موسسات قرآنی در دستور کار قرار گرفت.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.