امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57064
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 25 اردیبهشت 1396 - 14:12 | | ارسال توسط :

نظارت ۷ هزار بازرس وزارت کشور در انتخابات تهران

به گزارش بابل نوین، حسن کریمی رئیس هیئت بازرسی استان تهران در همایش مجریان و بازرسان انتخابات در استان تهران که امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: در انتخابات سال ۹۴ عدم هماهنگی و تعامل بین بازرسین انتخابات و نمایندگان فرمانداران مشکلاتی را ایجاد کرد و حتی باعث ایجاد درگیری‌هایی […]

به گزارش بابل نوین، حسن کریمی رئیس هیئت بازرسی استان تهران در همایش مجریان و بازرسان انتخابات در استان تهران که امروز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در محل وزارت کشور برگزار شد، گفت: در انتخابات سال ۹۴ عدم هماهنگی و تعامل بین بازرسین انتخابات و نمایندگان فرمانداران مشکلاتی را ایجاد کرد و حتی باعث ایجاد درگیری‌هایی بین آن‌ها پای صندوق رأی شد لذا این نشست برای تعامل و هماهنگی بیشتر بین این افراد و سایر مسئولان صندوق ایجاد شده است.

وى با اشاره به آمار بازرسان انتخابات اظهارداشت: امسال حدود ۷ هزار بازرس و سربازرس در انتخابات استان تهران حضور خواهند داشت و چیزی حدود ۲۱ ساعت‌_نفر برای این مسئولیت آموزش دیدند. بین ۷ هزار بازرس، ۳۸ درصد زن و ۶۲ درصد مرد هستند.

رئیس هیئت بازرسی استان تهران در پایان تصریح کرد: ۴۷ درصد بازرسان اولین تجربه خود را در انتخابات با این مسئولیت تجربه می‌کنند و ۵۷ درصد این افراد کارمند و بیش از ۵۲ درصد آن‌ها دارای تحصیلات کارشناسی به بالا هستند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.