امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 54325
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 22 فروردین 1396 - 23:53 | | ارسال توسط :

نظر وزارت کشور درباره اعطای نمایندگی به شخص دیگر برای ثبت نام در انتخابات

به گزارش بابل نوین، سید سلمان سامانی،سخنگوی وزارت کشور درباره اعطای نمایندگی به شخص دیگربرای ثبت نام در قانون گفت: در این باره تنها کتبی بودن این درخواست ذکر شدهو اشاره‌ای بهرسمی‌بودن و تنظیم آن در دفاتر اسناد رسمی نیست. وی همچنین تاکید کرد: اعلام نظرمراجع چهارگانه باید با دلایل و مدارک معتبر باشد. هیات‌های اجرایی […]

به گزارش بابل نوین، سید سلمان سامانی،سخنگوی وزارت کشور درباره اعطای نمایندگی به شخص دیگربرای ثبت نام در قانون گفت: در این باره تنها کتبی بودن این درخواست ذکر شدهو اشاره‌ای بهرسمی‌بودن و تنظیم آن در دفاتر اسناد رسمی نیست.

وی همچنین تاکید کرد: اعلام نظرمراجع چهارگانه باید با دلایل و مدارک معتبر باشد. هیات‌های اجرایی در رسیدگی به صلاحیت‌ها دلایل و مدارک معتبر را بررسی ودر نهایت اتخاذ تصمیم کنند.

سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه احکام قانونی خطوط قرمزی است که قانون مشخص می‌کند، گفت:  هیات‌های اجرایی و نظارت باید با رعایت این چارچوب نسبت به رسیدگی به صلاحیت نامزدها اقدام کنند.

سامانی درباره تأیید صلاحیت کاندیداهای شورای شهر گفت: اعلام نظر هیات نظارت به معنای رسیدگی نهایی است و هیچ دستگاه دیگرمسئولیت رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخابات شوراها را ندارد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.