امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 66028
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 30 شهریور 1396 - 10:41 | | ارسال توسط :

نمایشگاه توانمندی های بانوان مازندرانی گشایش یافت

به گزارش بابل نوین، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از افتتاح نمایشگاه مهر وماه ویژه توانمندی های بانوان استان خبرداد. مریم جمشیدی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های مشاورین و کارشناسان امور بانوان و خانواده استانداری، فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی استان با نام “مهر و ماه” در گالری سوره […]

به گزارش بابل نوین، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران از افتتاح نمایشگاه مهر وماه ویژه توانمندی های بانوان استان خبرداد.
مریم جمشیدی با بیان اینکه نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های مشاورین و کارشناسان امور بانوان و خانواده استانداری، فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی استان با نام “مهر و ماه” در گالری سوره حوزه هنری استان مازندران افتتاح و از امروز ۲۹ شهوریور لغایت ۲ مهر ماه، صبح ها از ۸ تا ۱۲ و عصرها از ۳ تا ۶ عصر برای بازدید عموم دایر است، اظهار کرد: این نمایشگاه به همت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های مشاورین و کارشناسان امور بانوان و خانواده استانداری، فرمانداری ها، دستگاه های اجرایی استان با شعار “مهر و ماه ” همزمان با فرا رسیدن سی و هفتمین سالروز گرامی‌داشت هفته دفاع گرامیداشت افتتاح شد.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه در هفته دفاع مقدس و با هدف بسترسازی و آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های بانوان استان بوده و به مدت۵روز دایر است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، معرفی آثار برجسته علمی، پژوهشی، هنری و صنایع دستی مشاورین و کارشناسان امور بانوان و خانواده استانداری، دستگاه های اجرایی، فرمانداری های سراسر استان را از اهداف دیگر این نمایشگاه عنوان کرد.
جمشیدی افزود: آثار جمع آوری شده از مشاورین امور بانوان فرمانداری های ۲۲گانه، دستگاه های اجرایی استان و امور بانوان و خانواده استانداری در معرض بازدید است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.