امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 68003
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 28 مهر 1396 - 15:12 | | ارسال توسط :

نهایی شدن اساسنامه سازمان مدارس غیردولتی/ تشکیل صندوق حمایت از موسسان در دست بررسی

به گزارش بابل نوین، مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین‌نامه تشکیل صندوق حمایت از موسسان مدارس در دست بررسی است، گفت: با تاسیس صندوق حمایت از موسسان تسهیلات و امتیازاتی برای موسسان به منظور اداره مدارس، تامین تجهیزات و نظایر آن ایجاد می‌شود. حسن مسعودی  با بیان اینکه بررسی آیین‌نامه‌های قانون […]

به گزارش بابل نوین، مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آیین‌نامه تشکیل صندوق حمایت از موسسان مدارس در دست بررسی است، گفت: با تاسیس صندوق حمایت از موسسان تسهیلات و امتیازاتی برای موسسان به منظور اداره مدارس، تامین تجهیزات و نظایر آن ایجاد می‌شود.

حسن مسعودی  با بیان اینکه بررسی آیین‌نامه‌های قانون تاسیس مدارس غیردولتی در کمیسیون‌های فرعی دولت در حال انجام است، اظهار کرد: تا کنون چند جلسه کارشناسی در این خصوص برگزار شده و بررسی‌ها ادامه دارد؛ امیدواریم آیین نامه‌های مربوطه هرچه سریعتر نهایی شده و به مرحله اجرا برسند.

وی افزود: باید شش آیین نامه به دولت می‌فرستادیم که خوشبختانه این کار انجام و اساسنامه سازمان مدارس غیردولتی نیز تقریبا نهایی شده است.

مدیرکل مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تدوین آیین نامه ماده ۱۲ قانون تاسیس مدارس غیردولتی هم جلسات نهایی خود را طی می‌کند، گفت: آیین نامه تشکیل صندوق حمایت از موسسان مدارس نیز در دست بررسی است. با تاسیس صندوق حمایت از موسسان تسهیلات و امتیازاتی برای موسسان به منظور اداره مدارس، تامین تجهیزات و نظایر آن ایجاد می‌شود.

مسعودی در پاسخ به اینکه آیا آیین‌نامه‌های مربوط به قانون مدارس غیردولتی برای تصویب و بررسی مجدد نیاز به طرح در مجلس شورای اسلامی دارند، گفت: آیین نامه‌های مربوط در هیئت دولت تصویب می‌شوند اما توسط اداره کل قوانین مجلس مورد بررسی قرار می‌گیرند تا مغایرتی با قانون نداشته باشند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.