امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 30981
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, فرهنگ و هنر, مذهبی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 19 مهر 1395 - 11:09 | | ارسال توسط :

نهضت ابا عبدالله‌الحسین(ع) بدون بهره‌مندی از رسانه‌های متعهد حتما بی‌نتیجه بود

امام جمعه گتاب گفت: رسانه‌ها و اهالی قلم و اندیشه باید برای اسلام تعهدی قیس گونه داشته باشند و در سایه ولایت ولی فقیه، امر نائب امام‌زمان (عج) را سرلوحه کار و امور خویش قرار دهند.

%d8%aa%d9%82%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b1%d8%b1%d8%b1

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام دکتر حسین تقی‌پور در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: نهضت ابا عبدالله‌الحسین(ع) بدون بهره‌مندی از رسانه‌های متعهد حتما بی‌نتیجه بود.

وی افزود: اگر نبود رسانه‌هایی مثل منبر، مداحی، سرودن اشعار، تعزیه، قاصد نامه‌رسان و….آرمان حسین (ع) هم مثل جسم شریفش دفن می‌شد.

امام جمعه بخش گتاب شهرستان بابل ادامه داد: چون سالار شهیدان نمی‌خواست آرمانش دفن شود توجه ویژه‌ای به ابلاغ پیام خود داشت و سفارشات اکیدش به خواهرش زینب(س) و در حقیقت منصوب کردن به عنوان رییس سازمان تبلیغات حسین(ع) حاکی از همین دغدغه‌ای بود که او داشت.

این مقام مسئول تصریح کرد: نقش رسانه چنان مهم است که دلاورمرد عرصه خبررسانی نهضت حسین(ع) قیس بن مسهرصیداوی در این راه جانانه و هوشمندانه عمل می‌کند و به شهادت می‌رسد.

حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور افزود: او همانند حبیب‌بن مظاهر از شیعیان بر جسته شهر کوفه بود که با جمع‌آوری بزرگان شیعیان شهر؛ پایه‌گذار جلسات بحث درباره حرکت امام و ایجاد نهضت نامه‌نگاری به سیدالشهدا(ع) برای دعوت ایشان به کوفه بود. وی ادامه داد: عشق انتظار امامت یک امام معصوم در او به تلاش و فعالیت فراوان منجر شده بود و باعث شد که خودش از اولین پیک و قاصدان شیعیان کوفی به نزد امام حسین(ع)باشد و ضمن آن که پیام امام را بر فراز منبر کوفه قرائت، می‌کند به شهادت می‌رسد.

امام جمعه گتاب در پایان با اشاره به تعهد مثال‌زدنی قیس خبر رسان حسین بن علی(ع) گفت: رسانه‌ها و اهالی قلم و اندیشه باید برای اسلام  تعهدی قیس گونه داشته باشند و در سایه ولایت ولی فقیه، امر نائب امام‌زمان (عج) را سرلوحه کار و امور خویش قرار دهند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.