امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67350
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 17 مهر 1396 - 17:32 | | ارسال توسط :

نواخته شدن زنگ عاطفه‌ها در مازندران

به گزارش بابل نوین، احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خمینی (ره ) مازندران بابیان اینکه سال‌های متمادی است این نهاد با همکاری صداوسیما، پایگاه‌های مقاومت بسیج و آموزش‌وپرورش در جشن عاطفه‌ها فعالیت دارند، گفت: با مشارکت مردم و خیران توفیقات خوبی در کمک به نیازمندان و مددجویان حاصل‌شده است. وی با توجه […]

به گزارش بابل نوین، احمد سعادت معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خمینی (ره ) مازندران بابیان اینکه سال‌های متمادی است این نهاد با همکاری صداوسیما، پایگاه‌های مقاومت بسیج و آموزش‌وپرورش در جشن عاطفه‌ها فعالیت دارند، گفت: با مشارکت مردم و خیران توفیقات خوبی در کمک به نیازمندان و مددجویان حاصل‌شده است.

وی با توجه به مهم برشمردن ایجاد فضای نیکوکاری و انفاق در جامعه افزود: مرحله نخست جشن عاطفه‌های امسال با شعار مهر در انتظار همدلی در ۵۶ پایگاه کمیته امداد در مازندران برگزار شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امدادخمینی (ره ) مازندران با اشاره به اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در ۱۹ مهرماه در تمامی مدارس استان اجرا می‌شود، گفت: بیش از ۲۰۰ هزار پاکت هدیه در مدارس استان به‌منظور ترویج فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی بین دانش آموزان توزیع شد.

سعادت به توزیع کارت مهر عاطفه‌ها به ارزش چهار هزار تومان بین دانش آموزان اشاره کرد و افزود: دانش آموزان با دریافت این کارت ضمن کمک به همشاگردی‌های نیازمند خویش از مزایای مختلف آن مانند تخفیف ویژه استخر، سینما، تله کابین، شهربازی، آبگرم، کتابخانه، موزه، پلاژ دریا بهره‌مند شوند.

وی با توجه به همراهی مردم نوع‌دوست مازندران با کمیته امداد خمینی (ره ) گفت: در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها تاکنون یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با مشارکت هم استانی‌های نیکوکار جمع‌آوری‌شده است.

وی با قدردانی از همراهی مردم مازندران در خدمت‌رسانی به مددجویان افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند وجوهات نقدی خویش را با شماره‌گیری آنی پرداخت #۰۱۱*۱*۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه با واردکردن مبلغ موردنظر خود در این امر خداپسندانه شرکت کنند./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.