امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75652
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 09 دی 1396 - 13:17 | | ارسال توسط :

نگاهی به برنامه‌های سومین روز نشست هم‌اندیشی انجمن قرآنی بانوان

به گزارش بابل نوین، هفتمین نشست هم‌اندیشی انجمن قرآنی بانوان با عنوان نشست هم‌اندیشی بانوان مدیر قرآنی که از روز سه‌شنبه پنجم دی‌ماه آغاز شده است، امروز هفتم دی‌ماه با برگزاری چندین کارگاه آموزشی ادامه می‌یابد. بر همین اساس در این روز در نوبت صبح یک کارگاه و در نوبت بعدازظهر نیز سه کارگاه برگزار می‌شود. […]

به گزارش بابل نوین، هفتمین نشست هم‌اندیشی انجمن قرآنی بانوان با عنوان نشست هم‌اندیشی بانوان مدیر قرآنی که از روز سه‌شنبه پنجم دی‌ماه آغاز شده است، امروز هفتم دی‌ماه با برگزاری چندین کارگاه آموزشی ادامه می‌یابد.
بر همین اساس در این روز در نوبت صبح یک کارگاه و در نوبت بعدازظهر نیز سه کارگاه برگزار می‌شود. در نوبت صبح کارگاه مدیریت از منظر مقام معظم رهبری در دو نوبت برگزار می‌شود و در نوبت بعد از ظهر نیز هم‌اندیشی ترسیم برنامه پنج‌ساله انجمن قرآنی و نقش انجمن در تقویت فعالیت‌های قرآنی کشور برگزار می‌شود. آشنایی با برنامه‌های آینده انجمن از دیگر کارگاه‌های این روز است.
مراسم اختتامیه این نشست نیز صبح روز جمعه هشتم دی ماه در حسینیه و مجتمع فرهنگی شهدا واقع در خیابان شهید مدنی، خیابان بخشی‌فرد، کوچه شهید ابراهیم جعفری سنجانی، پلاک ۴۰ برگزار می‌شود.
یادآور می‌شود، انجمن قرآنی بانوان از سال ۱۳۸۴ راه‌اندازی شده و از جمله اهداف تشکیل این انجمن می‌توان به توسعه و تعمیق فرهنگ حیات‌بخش قرآن در جامعه، شناسایی و جذب استعداد‌های قرآنی بانوان و هدایت و رشد آن، فراهم‌ساختن زمینه‌های لازم جهت حضور و مشارکت هر چه بیشتر بانوان در عرصه فعالیت‌های قرآنی، تلاش در جهت انسجام و ساماندهی فعالیت‌های قرآنی بانوان در جامعه و … اشاره کرد.
همچنین این انجمن برخی وظایف را برای خود تعریف کرده که برنامه‌ریزی در جهت شناسایی استعدادها، فراهم ساختن زمینه تبادل‌نظر و انتقال تجارب بین دست‌اندرکاران امور قرآنی، برنامه‌ریزی در جهت توسعه کمی و کیفی آموزش‌های عمومی و تخصصی قرآن در سنین مختلف، ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه آموزش قرآنی با سایر مراکز قرآنی، غیر دولتی و … از جمله آنهاست.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.